Beantwoord

Packetloss tijdens gamen maar goede ping

  • 9 July 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik ben van Ziggo naar KPN overgestapt omdat ik last had van hoge ping en packetloss tijdens het gamen. Nu is het zo dat ik voortaan ook met KPN packetloss ervaar. 0-5% ongeveer, Terwijl ik een goede 500/500 up- en downloadsnelheid heb. De packetloss maakt competitief gamen voor mij haast onmogelijk. Aangezien competitief gamen voor mij een bron van inkomsten is wil ik graag een oplossing vinden. Ik speel met een cat7 internetkabel rechtstreeks van de experiabox naar mijn pc.

Wat ik heb geprobeerd: 
-Nieuwe internet kabel
-Alle andere internetkabels uit de experiabox gehaald behalve de gene die nodig is voor het gamen.
-Telefoons en dergelijke losgekoppeld van wifi.
-Andere games(hetzelfde probleem)
-Andere PC(hetzelfde probleem)

Niks schijnt te helpen en dat irriteert mij momenteel enorm.
Heeft iemand misschien een oplossing

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 July 2020, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @tomvano. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg irritant is. Heb je de ExperiaBox al gereset en het glasvezelkastje al 5 minuten stroomloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan je gegevens achter in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zal voor jou uitzoeken of ik iets kan vinden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @tomvano. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg irritant is. Heb je de ExperiaBox al gereset en het glasvezelkastje al 5 minuten stroomloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan je gegevens achter in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zal voor jou uitzoeken of ik iets kan vinden.

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik dat graag.