Beantwoord

Pair bonding

  • 24 August 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb op mijn adres pair bonding. Nu zie ik op fourstack dat op koper de snelheid bijna net zo hoog is is dan met pairbonding. Is op mijn adres dan geen pairbonding meer nodig om dezelfde snelheid te houden die ik nu heb?

Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
222 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
221 Mbit/s

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Raymond. 26 August 2019, 12:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @wil51,

Op dit moment is 200 Mbit/s download en 20 Mbit/s upload de hoogste snelheid die we aanbieden op het kopernetwerk. Op jouw adres is hiervoor dus inderdaad geen pairbonding nodig, de snelheid zal gelijk zijn.

Als je nu pairbonding hebt kan dit indien gewenst worden omgezet naar een enkele koperlijn. Dit zorgt voor een eenvoudigere, minder storingsgevoelige situatie thuis en maakt weer een poort vrij in de straatkast voor een ander huishouden waarvoor pairbonding wel toegevoegde waarde heeft 😉
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @wil51, welkom op het forum. Ik zie dat Raymond jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Kun je er iets mee? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Reputatie 2
Antwoord was duidelijk. Als iets goed werkt moet je er afblijven hoor ik vaak. Ik laat de pair bonding aangesloten. Net een nieuw modem gekregen voor de pair bonding, de Fritzbox 7583.
Reputatie 7
Badge +21
Prima, helemaal mee eens. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer