Beantwoord

Papieren facturen stopzetten

  • 28 April 2020
  • 9 reacties
  • 483 keer bekeken

Ik krijg elke maand twee papieren facturen, die ik heel graag zou willen stopzetten. Die van mijn mobiel en die voor TV, internet en bellen. Hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 May 2020, 10:58

Bekijk origineel

9 reacties

:-)

Er is vast iemand die hier een beter antwoord op heeft, bij deze heeft het weer even de aandacht.

Volgens mij kun je dat gewoon via MijnKPN doen (maar ik weet zo gauw ff niet precies waar) of anders de KS (0800 - 0402, gratis) bellen.

Reputatie 7

Dat kan je inderdaad in mijnKPN doen maar alleen als je via een automatische incasso betaalt.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marco2KPN. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om de papieren facturen stop te zetten? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Voordat ik dit bericht postte, had ik al op mijnKPN gezocht, maar ik heb niet kunnen vinden hoe dat moet. @Vikash Kun jij aangeven hoe dit moet? Beide facturen worden met automatische incasso betaald. 

Bel anders met 0800-0402 of vul je profiel aan, zodat een KPN medewerker het in orde kan maken.

Reputatie 7
Badge +21

Voor jouw vaste diensten kan je het zelf regelen in Mijn KPN. Selecteer in Mijn KPN ‘producten’ en dan 'Thuis'. Kies vervolgens 'Extra opties' wijzen of toevoegen en verwijder het vinkje de optie bij het onderdeel 'overige'.

De papieren factuur van het mobiele abonnement kan ik voor jou stopzetten. Laat je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit gedaan hebt? 

Reputatie 7
Badge +21

De papieren factuur van het mobiele abonnement kan ik voor jou stopzetten. Laat je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit gedaan hebt? 

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

 

Reageer