Vraag

persoonsgegevens aanpassen

  • 1 November 2020
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Ik ben pas getrouwd en wil mijn persoonsnaam aanpassen maar dit lukt niet via mijn kpn 

Hoe kan ik dit laten aanpassen 

Het gaat dus niet om een contract overname 

Ik heb wel mijn profielnaam kunnen wijzigen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @S B Welkom hier! Is het inmiddels al gelukt? Als je er zelf niet uitkomt, kun je het beste even contact leggen met de klantenservice, via 0800-0402. 

Beste Bart,

negeer is nog niet gelukt ik heb gebeld met de klantenservice een hele tijd in de wacht gehangen omdat ze het na ging vragen eindelijk kwam ze terug en vertelde dat het aangepast zou worden en ik dat de volgende dag kon zien in mijn KPN account 

nou helaas is het dus nog niet aangepast en zal ik weer moeten gaan bellen 

echt niet blij mee

Reputatie 7
Badge +20

Het kan even duren voordat zo'n wijziging er doorheen is, @S B maar ik vind erg jammer voor je dat het zoveel tijd en energie kosten. Hopelijk is het inmiddels opgelost. 

Beste Bart,

 

nou helaas is het nog steeds niet gewijzigd 

volgens de klantenservice zou het de volgende dag er goed moeten staan 

maar helaas na al 2 X gebeld te hebben hiervoor is het nu nog niet in orde 

echt ongelooflijk 

 

Reageer