Vraag

Plaatsen of verplaatsen van een ISRA of FTU/NT

  • 27 August 2020
  • 2 reacties
  • 385 keer bekeken

Beste KPN,

 

Graag wil ik bij mijn verhuizing overstappen, maar ik zie niet duidelijk een ISRA punt of zie ik dit verkeerd. Wat er aanwezig is ziet u op de 2 foto's. Is dit voldoende voor internet en tv? Mocht ik dit niet hebben, kan ik dan een afspraak maken om aan te sluiten?

 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Sharon2810

Welkom op het KPN Forum en bedankt voor je interesse in onze diensten. Je eerste foto ziet er inderdaad uit als een ISRA-punt, voor meer informatie over hoe een hoofdaansluitpunt eruit kan zien, kan je op deze pagina kijken. Als de draden er zo los bij hangen als op de eerste foto, lijkt het mij wel goed om even een installatiemonteur in te plannen. Bij aanvraag van een nieuw abonnement, kan dat kosteloos. Het hoofdaansluitpunt laten verplaatsen kan helaas niet zomaar, dat is ook niet iets wat een KPN monteur voor je kan doen. In het geval je dat zou willen, kan je dit aanvragen via deze website.

Wat betreft de tweede foto: daar kan ik duidelijk over zijn, dat is een coax-aansluiting van het kabelnetwerk. Onze diensten worden daar niet over geleverd. 

Mocht je hier nog vragen over hebben, stel die gerust. Bestellen kan eenvoudig online, telefonisch via 0800-0402 (gratis) of via een KPN Winkel

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer