Vraag

Plaatsing NT Kastje

  • 21 July 2021
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Onlangs is glasvezel bij ons naar binnen gebracht en is netjes het vierkante witte kastje geinstalleerd. Echter het NT kastje (met lampjes) niet, zodat de experiabox nog niet aangesloten kan worden.

Op dit moment wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd door KPN Klantenservice en KPN Netwerk. KPN Klantenservice geeft aan dat KPN Netwerk de werkzaamheden moet afmelden. KPN Netwerk geeft aan dat dit is gedaan. Daarnaast staat in het systeem bij KPN Netwerk dat er een NT kastje is geplaatst, maar dat is dus niet gebeurd (Zie foto)

Graag ontvang ik als oplossing dat het NT kastje (en tevens de aansluting van de Experiabox etc.) thuis z.s.m. geplaatst gaat worden. 

Ik hoor graag.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Simon Heijblok


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Simon Heijblok , ben je een nieuwe of een bestaande klant?

 

Beste Jan,

De situatie is dat wij een bestaande klant zijn, maar wel gaan verhuizen. De aansluiting betreft het nieuwe huis. De verhuizing is formeel doorgegeven nadat de glasvezel in huis is gelegd.

 

Beste Jan,

De situatie is dat wij een bestaande klant zijn, maar wel gaan verhuizen. De aansluiting betreft het nieuwe huis. De verhuizing is formeel doorgegeven nadat de glasvezel in huis is gelegd.

 

Hallo @Simon Heijblok dan kun je KPN bellen, 0800 0402 en vragen of ze de migratie van koper naar glas op het nieuwe adres in gang willen zetten, zo breng je het balletje aan het rollen en komt er een KPN-monteur om e.e.a. af te maken.

Succes.

 

Â