Vraag

Playstation cadeaus

  • 20 January 2019
  • 2 reacties
  • 425 keer bekeken

06-01-2019 heb ik een abonnement afgesloten bij KPN. Hiertoe zou ik ook playstation cadeaus ontvangen. Tenminste nadat ik deze heb gekozen op actie.kpn.com/voordegamers. Hiervoor is echter een unieke code nodig die ik zodra de verbinding gereed is zou ontvangen. Inmiddels heb ik verbinding maar nog geen code gezien. Wanneer krijg ik mijn unieke code?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Oosthoek, Welkom op het forum en bij KPN. 🙂 Wat tof dat je een abonnement hebt afgesloten bij ons. Hopelijk bevalt het je tot nu toe goed. Ik zie dat je op 6 januari een contract bij ons hebt afgesloten voor een jaar, je komt dus in aanmerking voor een PlayStation cadeau. Als je geen code hebt ontvangen kun je deze alsnog aanvragen via het telefoonnummer 088- 623 7006 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 19.00). Deze afdeling kan je de unieke code verstrekken en je extra informatie geven over het cadeau. Mocht er toch iets onduidelijk zijn, dan kun je jouw vragen hier uiteraard ook stellen en ga ik er achter aan!
Helaas biedt dit nog geen uitkomst. Zei zeggen mij niet te kunnen helpen aan de code en verwijzen me naar het algemene nummer. Waar ik eerder ook al geen succes had.

Reageer