Beantwoord

Port forwarding V10A modem werkt niet meer optimaal

  • 22 July 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Goedenmorgen,

 

Gister wilde ik port forwarding instellen op een V10A modem. Eigenlijk is dit al ingesteld maar ik wilde er een paar regels aan toevoegen. Dit werkte niet meer. De nieuwe ingevoerde regel vervangt de laatste bestaande regel keer op keer en ik kan nu maar maximaal 2 regels invoeren terwijl het er 32 aan moet kunnen.

Modem reset werkt niet.

 

2x gebeld met KPN klantenservice en deze hebben de kennis hier niet van en verwijzen mij naar dit forum tot mijn grote verbazing. dit heeft niets met kennis te maken. Hier is gewoon sprake van een storing in het modem.

 

Kunnen jullie ( KPN ) mij op deze manier wel helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 July 2021, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @pbaarssen . Welkom op het forum.

Wat een vervelend issue.  Je schrijft dat resetten niet werkt?  Hoe heb je gereset? Ik zou dan even via een paperclip reset proberen. (10 seconden gaatje/knopje indrukken).

Daarna zou alles weer als vanouds moeten zijn. (uiteraard zijn je reeds aangemaakte forwards dan wel foetsie. Dus een screenshot maken, is te adviseren)

Mocht dit niet werken, laat het weten.