Beantwoord

Port forwards instellen V10 icm Sagemcom

  • 21 April 2020
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Beste kpn medewerkers,

Ik ben al een aantal dagen bezig met het open krijgen van een 2 tal poorten in mijn experiabox v10 maar dit wil naar niet lukken.

Voorheen had ik een v8 maar sinds 2 weken een v10 met 4g modem en wil ik hierin de 2 poorten open zetten maar helaas zonder resultaat.

Mijn systeembeheerder heeft de instellingen nagecheckt en alles staat goed en ook heb ik telefonisch contackt gehad met de helpdesk van kpn maar kwamen hier ook niet uit.

 

Wat kan ik nog meer doen? 

 

Alvast bedankt 

Mvg Joeri 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 April 2020, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Joeri, welkom! Je bent op de goede plek voor hulp. Kun je wat uitgebreider aangeven waar je port forwards voor wilt instellen, en screenshots plaatsen van hoe je ze hebt ingesteld in de Experia Box? Scherm, waar zichtbaar, je externe ip-adres af. Interne (beginnen met 192) mogen prima zichtbaar zijn. Geef ook even aan wat er precies niet werkt met de ingestelde forwards.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, Joeri. Is het gelukt om de forwards in te stellen?

Beste , 

Het is inmiddels gelukt om de poorten open te zetten. Het blijft een heel vreemd verhaal want nu staan als ik kijk in mijn experiabox geen poorten open en toch werkt het nu. Terwijl de poorten wel duidelijk open moeten staan voor de aplicatie die ik gebruik. 

 

Alvast bedankt voor jullie medewerking. 

 

Mvg Joeri 

Reputatie 7

Hoi @Nieuwkoop paprika's, goed om te lezen dat het nu wel werkt, ondanks dat de poorten in de Experia Box niet open lijken te staan. Ze zijn helemaal niet zichtbaar dus? Andere poorten die je eventueel hebt opengezet ook niet?