Beantwoord

Post NL krijgt al 4 dagen de wifiversterkers niet bij afhaalpunt bezorgd

  • 27 August 2020
  • 10 reacties
  • 123 keer bekeken

Post NL krijgt al sinds afgelopen zaterdag het pakket met wifi versterkers niet afgeleverd bij het afhaalpunt. krijg nu advies van hun om contact met de afzender op te nemen. 

 

icon

Beste antwoord door jjww 4 September 2020, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jjww, welkom! Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er mis gaat. Weet jij dit? Ze kunnen volgens mij het pakket gewoon afleveren. Of bestaat het afhaalpunt niet? Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er mee. 

Afhaalpunt was Bruna winkel. Zij kregen op zaterdag de 22e pakketjes geleverd en daar zaten pak je gemakje pakketjes tussen. Die doen ze niet en ze hebben de hele zending inclusief mijn pakket geweigerd. Daarna dagelijks gechecked of er herlevert werd maar elke dag beloofde de site na 1500 uur beschikbaar maar het pakketje kwam niet. 

Op woensdag Post NL gebeld. Die konden niets doen, alleen de afzender mag een actie starten. 

Daarna op donderdag KPN gebeld. Was heel vervelend, zij zouden een nieuw pakketje sturen. Tot op de dag van vandaag niets gehoord daarover. Op zaterdag belde de KPN met een aanbieding voor vaste klanten. Daar het probleem weer gemeld, doorverbonden met klantenservice, zouden het uitzoeken, na 45 minuten werd er opgehangen zonder dat ik antwoord had. Tot nu toe nog steeds niets gehoord of ontvangen. 

Zal me benieuwen of jij dan echt kunt helpen. 

 

Mij heeft deze shit tot nu toe vele uren gekost en qua frustratie wordt het er ook niet beter op. Daarnaast presteerd de wifi box van KPN de laatste tijd extreem slecht. 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @jjww, ik ga in ieder geval m'n uiterste best voor je doen. Ik zie op dit moment via de track en trace dat het morgen opnieuw aangeboden lijkt te worden. Staat dit er constant of is dit recente, nieuwe informatie? In dat laatste geval zou ik dat toch even afwachten. In het eerste geval, ga ik het verder uitzoeken. 

Dit staat er constant in, heb net nog gekeken. Er stond zending bezorgd 6.45 en daarna weer bezorgmoment aangepast naar morgen. Ik geloof er niet in eerlijk gezegd.

Reputatie 7
Badge +30

Nu staat het bezorgtermijn op gisteren, dat is ook niet bepaald optimaal.. Ik ga hier nogmaals verzoeken om opnieuw Experia Wifi's naar je toe te sturen!

Reputatie 7
Badge +30

Geregeld! Ik laat ze bij je aan de deur bezorgen. Je ontvangt nog een sms hierover. Laat je het nog even weten als je ze binnen hebt?

Ik wacht vol spanning af.

Marcia, 

 

De SMS heb ik niet gehad maar de versterkers zijn vandaag bezorgd. 

 

Dank voor je ondersteuning. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Veel plezier ervan :-).