Vraag

printer verbinden met experia wifi

  • 12 April 2021
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb een Experia  box V10A benden en twee experia wifi versterkers op de eerste en tweede verdieping. De box zelf en de twee versterkers zijn aangesloten op de glasvezel. De box op glasvezel vanaf de straat en twee versterkers zijn via een verdeler ok op het glasvezelnet aangesloten. Nu hangt mijn laptop aan de wifi en dat werkt prima.  De laptop herkent een netwerk, en maakt geen onderscheid tussen de box en de twee versterkers. Ik heb nu een printer gekocht die ik wil aansluiten via wifi en dat lukt me niet. Ik zie drie keer de netwerknaam staan in de display van de printer. Ik heb op elk van de drie geprobeerd een netwerkverbinding te maken maar dat lukt niet. Ook via de WPS op de experia box lukt het me niet.

 

Weet iemand hier raad op?

 

groeten,

 

Tom


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U ziet 3x dezelfde WiFi netwerknaam staan? Dan gok ik dat deze printer niet om kan gaan met een WiFi netwerk wat door meerdere punten uitgezonden word.

Als mogelijke oplossing kun je even tijdenlijk de SuperWiFi's uitzetten door de stekker uit het stopcontact te halen. Dan de printer installeren. Ben benieuwd of dat dan wel lukt. En daarna de SuperWiFi's weer aanzetten. 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @tom1969, welkom op het forum! :blush:

Ik ben benieuwd of het inmiddels is gelukt om de printer aan te sluiten? Heeft de tip van @Nick83 geholpen? We horen het graag van je!

Ik heb nog geen tijd gehad maar ik koppel het zeker terug