Beantwoord

probleem gemeld vanuit samsung TV

  • 20 July 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Melding omdat Netflix en Videoland niet meer werkt. Wel internet verbinding actief. 
 

 

icon

Beste antwoord door Miking 27 July 2020, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Miking ,

Waarschijnlijk heb je de verbinding via WiFi lopen. Klopt dat? Dan lijkt het erop dat het WiFi-signaal niet sterk genoeg is. 
 

Je kunt jouw TV het beste bekabeld aansluiten op het modem. Dus een kabeltje trekken. 

Inderdaad via WiFi. Wifisignaal is sterk, snelheid ook >190MB/sec. Heeft tot een week geleden prima gefunctioneerd. Ik ga een kabeltje proberen. Dank voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Miking, is het gelukt om met een kabel te testen en is wel in orde via de bekabelde verbinding? Hoor het graag!

P.s. die chips zijn heel goed te doen 🤤 en nu heb ik daar zin in, bedankt he :wink:

Opgelost door harde reset van de smart TV.

 

thx voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, de tv zelf was dus de doosdoener, top dat je dit hebt weten op te lossen! :smiley::muscle_tone2: