Vraag

Probleem met inloggen op KPN Box 12

  • 2 November 2021
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik moet hier even mijn frustratie kwijt hoor, sorry.

Maar ik heb de modem -wifi ook geinstalleerd via se knop op het kastje.

Nu wil ik mijn eigen te onthouden wachtwoord (ik heb hesenschade) invoeren en op de modem instellen.

Op mijn oude modem V8 kon dat via het IP nummer.

 

Tot mijn grote schrik en woede ben ik nu al uren bezig om toegang te krijgen tot dit nieuwe kreng, de V12, met alle voorgestelde opties al geprobeerd, 

MAAR IK KOM ER NIET IN !!! :rage:

Ik ben invalide en het modem staat achter mijn TV bij het stopcontact.

Nu mest ik opstaan om er bij te kunnen om het WW op de sticker te kunnen opschrijven.

Ik heb maar 1 goede hand!

Dus kantel ik de modem naar mij toe.

Wat zie ik ? de sticker zit zo ondersteboven !

Dus moet ik met 1 hand dat kreng MET alle kabels alsnog omdraaien, wat door de frictie van de kabels niet lukt. Pen neerleggen dus.

uiteindelijk blijft het ding liggen en moet ik proberen de code te noteren.

Weer achter mijn pc, typ ik de combinatie in en ? FOUT ! :rage::rage: :rage:

dus moet ik weer opstaan (halfzijdig verlamd), weer achterop kijken, controleren …, code correct genoteerd.

Nog maar eens proberen, interface pagina ververst (F5) en weer tikken (met 1 vinger)….

NOG FOUT ! :rage:

Je begrijpt het al, ik ben woedend ! Wat nu ?

 

Ik vind dit onvoorstelbaar slecht georganiseerd van KPN en het is omdat ik zo afhankelijk ben, anderz zou ik een andere leverancier nemen ! 

WAT EEN SLECHTE SERVICE !!! NIET OVER NAGEDACHT. O ,JA,  alles draait ook nog eens om de bediening vanaf je mobiel. Die heb ik niet. Voordat ik had gevonden hoe de pc App werkt was ik ook al een halve dag verder.

Dit nog afgezien van mijn bestelling voor een nieuw modem, dat er na een week nog niet was. Bellen leerde mij dat de aanvraag niet in behandeling was genomen !!!

Toen 2 dagen later was hij er en nu DIT drama weer.

EEN HELE GROTE DIKKE VETTE MIN VOOR KPN !!!

Laat de klant maar klooien, laat ie maar z'n best doen en op internet zoeken …

Is dat de filosofie van KPN ? :nauseated_face::scream::rage:

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat u maar 1 hand heeft en dat daardoor alles een stuk moeilijker gaat, daar kan KPN toch niets aan doen?

Ik ook niet, moet ik dan maar barsten ?