Vraag

Probleem met internet worden niet opgelost

  • 15 October 2021
  • 9 reacties
  • 87 keer bekeken

Inmiddels al 8 keer contact gehad met de klantenservice van KPN omtrent geen internetsignaal in huis, maar oplossing wordt niet geboden en hetziet er ook niet naar uit dat er ook maar iets gebeurt. Na mijn verhuizing blijkt dat er op mijn nieuwe adres geen signaal (via koper nog) geen signaal in huis komt. Een KPN monteur heeft dit vastgesteld en aangegven dat een buiten monteur aan de slag moet. Vanaf dat moment blijken alle incidenten en afspraken boor een monteur ingeschoten door de klantenservice in het niets te verdwijnen c.q. niet nagekomen worden, en dus komen we ook geen stap verder. Wat echter wel gebeurt is het verzenden van mails dat de nieuwe factuurperiode ingaat, terwijl ze detecteren dat apparatuur niet aangeloten is (en ook niet aangesloten kan worden). Ik vind het ongelooflijk slecht hoe KPN met een klant omgaat die al bijna 30 jaar klant is. En het ergste is dan nog dat er ook totaal verder niet gecommuniceerd wordt of ze ergens mee bezig zijn of niet. Het is feitelijk gewoon een klant laten bungelen en ik weet eerlijk gezegd ook niet meer wat mijn opties zijn hierin. Dat ik pissed ben is duidelijk bij de klantenservice (en ze begrijpen dat ook heel goed allemaal), maar het helpt echt totaal niets. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum @Sgraaf! Goed dat je hier aan de bel trekt. Als ik je goed begrijp moet een monteur de kabel (in de wijk) repareren. Dit zou onze monteur geregeld hebben, al kan de klantenservice dit niet terugvinden. Ik zoek graag uit welke acties er uit staan en of wij nog iets kunnen betekenen om dit proces te versnellen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hoor graag! 

Hoi Lisa, alles ingevuld. Ik weet niet wanneer de monteur die kabel heeft gerepareerd, maar ook vandaag heb ik, zover ik dat kan vaststellen nog (steeds) geen signaal in huis.  KPN webcare (Facebook) heeft getracht gisteren wederom een monteursafspraak in te schieten, ik kreeg een sms (afspraak op 20/10 tussen  12-14u en die verdween in het niets (zie foto melding toen ik hem opzocht en dat er dus geen afspraak bestaat). Vervolgens is denk ik, wederom een afspraak getracht te plannen (2e sms datum 20/10 tussen 14-16u, zie foto sms. Heb net even gekeken en de laatste foto geeft weer wat ik al wel verwachtte: geen afspraak te vinden, dus een monteur zal vast niet komen denk ik…….
 

ik hoop dus dat jullie in staat zijn te achterhalen wat nou de status is en waar naar toe gewerkt wordt en wanneer dit opgelost gaat worden. Ik kan het niet anders benoemen dan dat ik in een black hole zit bij KPN. 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sgraaf Bedankt voor je gegevens. Ik kijk met je mee. De site die je bezoekt is de site voor een servicemonteur. Dit is niet het type monteur dat bij jou langs komt. Vandaar dat je die afspraak hier niet ziet staan. Ik ga de situatie even rustig bekijken. Zodra ik meer weet laat ik het weten in een reactie :slight_smile:

Hoi Lisa,

Ok, dat is raar, want via de link in de sms kom ik op deze site. Hoe dan ook ik hoop dat jij verder komt met uitzoeken en ik ga er dan maar vanuit dat er wel een monteur komt woensdagmiddag.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sgraaf! Oh excuses, ik wist even niet dat daar ook de storingsmonteurs vermeld werden. Leer voor de volgende keer:sweat_smile:
Wat betreft de kapotte kabel situatie. Het gaat inderdaad niet goed. Het systeem waarmee wij communiceren met de backoffice werkt niet. Dit betekent dat de Backoffice het ticket niet in handen krijgt en dus dat de juiste monteur niet ingepland wordt. Met als gevolg dat jij voor niets zit te wachten. De sms’jes ontvang je automatisch uit ons systeem. Vandaar de verwarring. 
Je bent dus in een vicieuze cirkel terecht gekomen :disappointed_relieved:. Hier trek ik je graag uit. Ik heb mijn collega's van de betreffende backoffice afdeling op de hoogte gebracht van de situatie en gevraagd dit samen met ons op te pakken. Zij zijn vandaag helaas niet aanwezig, maar ik verwacht morgen een reactie. Het kan zijn dat zij direct handelen en direct contact met je opnemen. Houd hier (een beetje) rekening mee. 

Mocht ik eerder dan dat je gebeld wordt een reactie ontvangen, dan laat ik het hier aan je weten :blush:

@Lisa ja dat ik in een vicieuze cirkel zat, of zwart gat wist ik feitelijk al. Ik hoop dat je melding naar de back office gaat werken, want zover ik het heb begrepen is dat vorige week ook al een aantal keer gedaan (of ik wordt voor de gek gehouden, maar ik kies er nu nog voor te geloven dat jullie eerlijk zijn hierin). Mocht ik wat horen rechtstreeks via de back office dan zal ik dat zeker zowel aan jou als de KPN webcare op FB laten weten.  Ik kan alleen maar eerlijk zeggen dat ik sceptisch ben met alles wat ik al heb gehoord en niet heb gekregen. Ik ga nu dus uit van eerst zien en dan geloven. Maar dank dat je erin wilt en bent gaan duiken. 

 

@Lisa heb je nog een antwoord mogen ontvangen van de back office?

Reputatie 7
Badge +17

@Sgraaf Excuses, was gisteren niet aan het werk. Mijn collega heeft het doorgezet en doet navraag! Ik hoop vandaag/morgen op meer informatie. Je hoort van me zodra ik meer weet. 

Ik wil aangeven dat ik positief ben over @Lisa die uiteindelijk  geholpen heeft het allemaal vlot te trekken,zodat het probleem opgelost is, maar dat de KPN het lef heeft na bijna geen maand internet te hebben gehad en een eerste monteur die de modem aan een loze draad hangt en dan constateert dat het niet werkt en weggaat en zegt dat een buitenmonetur moet komen die hij niet initieert, maar daar wel €75 voor vraagt en een maandfactuur durft te sturen slaat echt alles.  Denk je dat je er bent moet je daar weer achteraan.