Inmiddels al 8 keer contact gehad met de klantenservice van KPN omtrent geen internetsignaal in huis, maar oplossing wordt niet geboden en hetziet er ook niet naar uit dat er ook maar iets gebeurt. Na mijn verhuizing blijkt dat er op mijn nieuwe adres geen signaal (via koper nog) geen signaal in huis komt. Een KPN monteur heeft dit vastgesteld en aangegven dat een buiten monteur aan de slag moet. Vanaf dat moment blijken alle incidenten en afspraken boor een monteur ingeschoten door de klantenservice in het niets te verdwijnen c.q. niet nagekomen worden, en dus komen we ook geen stap verder. Wat echter wel gebeurt is het verzenden van mails dat de nieuwe factuurperiode ingaat, terwijl ze detecteren dat apparatuur niet aangeloten is (en ook niet aangesloten kan worden). Ik vind het ongelooflijk slecht hoe KPN met een klant omgaat die al bijna 30 jaar klant is. En het ergste is dan nog dat er ook totaal verder niet gecommuniceerd wordt of ze ergens mee bezig zijn of niet. Het is feitelijk gewoon een klant laten bungelen en ik weet eerlijk gezegd ook niet meer wat mijn opties zijn hierin. Dat ik pissed ben is duidelijk bij de klantenservice (en ze begrijpen dat ook heel goed allemaal), maar het helpt echt totaal niets.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid