Vraag

Problemen met bedrade ps4

  • 18 May 2020
  • 13 reacties
  • 400 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik heb problemen met mijn internetverbinding wanneer ik aan het gamen ben met ps4. Ik speel bedraad en heb een experiabox v10. Ik heb 2 soorten internetkabel allebei geprobeerd maar nog steeds zelfde resultaat. Online spelen kan nog maar er komen behoorlijk veel lag in t spel. Of er staat tijdelijk geen internetverbinding tijdens gamen waardoor het voor paar seconde vastloopt. Ook heb ik upnp aangezet en dhcp verbonden. Portforwarden heb ik ook al gedaan. 

 

Kan iemand mij helpen ?

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7

Wat is de upload snelheid van jouw Internet verbinding?

Dat kan je meten via deze site.

30,9 mbps upload snelheid.

Reputatie 7

30,9 mbps upload snelheid.

Dan is dat in ieder geval niet de oorzaak.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Artilo, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Ervaar je dit op dit moment nog steeds? Zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Merk je ook op andere apparaten dat de internetverbinding wegvalt? Maak je ook gebruik van interactieve tv? Werkt dat wel naar behoren?

Hallo @Marcia_ 

 

Ik heb het bijgewerkt in mijn profiel. Het lukt nog steeds niet en nog steeds krijg ik lag op mijn playstation. Ik speel bedraad en gebruik daarbij cat6 kabel. Ook helemaal nieuw gekocht voor het geval dat het aan kabel ligt. Tv doet het gewoon prima en wifi ook die vallen niet weg alleen met gaming heb ik er slecht ervaring mee. Ik heb van alles geprobeerd (lees boven) nog steeds geen resultaat helaas. 

Reputatie 7
Badge +22

Heb je PlayStation eens bekabeld aangesloten, en hoe werkt het dan? Gewoon even testen of dit toch met de wifi te maken kan hebben. 

Reputatie 7
Badge +22

Heb je PlayStation eens bekabeld aangesloten, en hoe werkt het dan? Gewoon even testen of dit toch met de wifi te maken kan hebben. 

Ach, 🙈 ik lees dat je het bedraad had aangesloten. 😁 PlayStation eens een reset gegeven?

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het aanvullen van je profiel! Het lijkt er allemaal prima uit te zien. Heb je de kabel van de Playstation naar de Experia Box of zit daar nog iets als een router/switch/accespoint tussen? Zou je die er in dat geval eens tussenuit willen halen?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, @Artilo. Werkt het inmiddels naar behoren? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

@Marcia_   ik heb alleen een kabel tussen experiabox en playstation er zit dus niks tussen en is direct aangesloten. Dat is ook wat ik zo raar vind. Het moet eigenlijk goed werken en mn playstation is ook niet ver verwijderd van experiabox er zit hooguit 3 meter ertussen.

@Dennis Schreve 

 

Wat bedoel je met playstation resetten ? En wat heeft dat te maken met mijn internet verbinding ?

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve

 

Wat bedoel je met playstation resetten ? En wat heeft dat te maken met mijn internet verbinding ?

Soms kan er een bug zitten met je verbinding. Op die manier kun je de geheugen van de PlayStation leeghalen. Of kan dat niet? Was maar een idee. :wink: Of terug naar Fabrieksinstellingen?

Reputatie 7
Badge +30

Wat vreemd dit :-(. Heb je de mogelijkheid om de Playstation eens bij iemand anders te testen? Deze vertoont verder geen andere kuren? Heb jij op zo'n moment ook andere apparatuur online? PC/laptop/NAS o.i.d.? Kan je die dan eens uitzetten?