Beantwoord

Problemen met ExperiaBox

  • 28 October 2020
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Hoi, ik heb steeds vaker problemen met de experiabox.
Deze werkt naar mijn mening niet naar behoren. Kan de leeftijd zijn.
Ik heb de wifi al uitgeschakeld, de wifi gaat via Mesh netwerk. (werkt goed)
Is het mogelijk dat we de KPN Box 12 krijgen?
Als ik de berichten lees zou dit een hoop ellende moeten schelen.
Ik hoor graag van u.

m.vr.gr.

Arno

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Hanna_ 6 November 2020, 12:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat zijn de problemen precies die u ervaart? 

Moet hem regelmatig opnieuw opstarten.
Andere kleur lampje bij Service.
Ook de ITV stopt dan regelmatig.
Alles gaat via de glasvezel, zou toch goed moeten gaan.
In het verleden altijd goed gewerkt.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Welke heeft u nu?

ZTE Experia box v10 Uit mijn oude adsl verleden in mijn vorige huis.
Ben 3 jaar geleden verhuisd daar voor 13 jaar adsl gehad.
 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Arno-4x4,

Wat vervelend dat jij problemen hebt met jouw Experiabox. Ik help je graag verder, heb je al naar onze storingsoplossingen gekeken? 

Hallo @Arno-4x4,

Wat vervelend dat jij problemen hebt met jouw Experiabox. Ik help je graag verder, heb je al naar onze storingsoplossingen gekeken? 


Hoi, Alles al geprobeerd.
En een monteur hoeft niet te komen.
Alles zit verder goed, en heeft altijd gewerkt.
Heb het idee dat de modem een probleem geeft.
Als deze omgewisseld kan worden dan zijn we geholpen.
Als dit via de post gaat zitten we ook veilig met de corona strubbelingen.

m.vr.gr.

Arno

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Arno-4x4,

Fijn dat je al zoveel zelf hebt geprobeerd. Ik heb modem voor je laten omruilen, deze is momenteel onderweg. Je ontvangt hier er per email meer informatie over. 

Reageer