Vraag

Problemen met internetsnelheid, waardeloze klantenservice, komen gemaakte afspraken niet na en kastje naar de muur principe

  • 23 March 2023
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Laatste maanden is hier een drama met internet zowel bekabeld en wifi. Heb 100Mb glasvezel maar bekabeld soms maar 6 Mb. Twee wifi punten (de oude witte) en een veel oudere witte dual versterker plus KPN Box 12.

Wifi bellen (VoLTE) werkt in 80% van de tijd niet, moet dan op 1 plek in huis staan. Heb nieuwbouw en in huis geen gsm-ontvangst vandaar VoLTE noodzakelijk.

 

Nu laatste weken steeds geen TV, dan is verbinding met router verdwenen. Zet je tb op pauze en wil je verder kijken, werkt dit niet omdat de verbinding in de tussentijd weg is gevallen.

Meerdere malen reset modem en ook via de zogenaamde wifi-oplosser in de MijnKPN app, die blijft steeds vaststaan. Kan dan geen “socket….” melding krijg ik dan. Wel de andere tools doorlopen maar krijg dan 6-22MB en dat vindt KPN prima zo te zien want dan moet je op “verder” klikken in de app maar hoe vaak en wanneer je ook drukt er gebeurt niks meer.  Klantenservice stuurt je door naar afdeling opzeggingen en die zeggen u moet de tools gebruiken.  Je lacht je rot al die kastje naar de muur reacties.

Afgelopen maandag zei er een medewerker dat ik een Swap kreeg, dat stond in het systeem. Had en heb geen idee waar hij het over heeft, ja weet wat een swap is maar wat er dan vervangen zou gaan worden. Maar is nu donderdag en nog niks gehoord of gezien over een swap.

Maar misschien is het een hint om inderdaad maar eens echt KPN alles in 1 plus mijn mobiele abonnement op te gaan zeggen.

Nu al meer dan half jaar bezig met KPN en de ene na de andere afspraak wordt niet nagekomen. Wat een drama. Ook zou er vanwege de Viaplay ellende een speciale oplossing voor mij komen, was doorgezet naar 1 speciale afdeling en daar was dan 1 persoon speciaal mee bezig. Al het bewijs van foto's video's en instellingen van apparatuur en welk apparatuur opgestuurd. ook via Facebook messenger en ik zou benaderd worden met een oplossing. Nu meer dan 6 maanden verder….. geen enkele reactie. Nu is het zogenaamd nergens meer te vinden in het systeem.

 

December 2022 werd ik gebeld door een medewerker, ook weer van een speciale afdeling. Ze gingen mij een GRATIS monteur sturen. Afgesproken dat hij mij vrijdag 13 januari 2023 zou terugbellen om deze afspraak te plannen. Nee dat vond hij geen fijne combinatie (vrijdag de 13de) dus hij zou mij 12 januari 2023 bellen. U raadt het al….. telefoon moet nog overgaan hier!  Als men refereert aan deze afspraak met KPN via telefoon, weten ze nergens wat vanaf!

Afgelopen maandag zei er een medewerker dat ik een Swap kreeg, dat stond in het systeem. Had en heb geen idee waar hij het over heeft, ja weet wat een swap is maar wat er dan vervangen zou gaan worden. Maar is nu donderdag en nog niks gehoord of gezien over een swap.

 

Sinds vandaag kan ik ook niet meer inloggen op mijn router. Reset etc… helpt niks

is hier niks intern in huis veranderd aam bekabeling en wifi apparatuur.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Trek alle aangesloten appartuur los van het modem.  Haal het glasvezelkastje twee minuten van de stroom.  Reset het modem.  Sluit een pc of laptop aan met een kabel.  Doe dan de speedtest met de Ookla app die je vindt in Windows.  Wat gebeurt er dan?

Reputatie 7
Badge +15

@HaraldTomba Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met je internet verbinding. 

Zeker als er zoveel dingen belooft worden maar niet nagekomen. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Â