Beantwoord

Problemen met overstappen/wijzigen abonnement

  • 14 March 2021
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een probleem betreffende overstappen & hopelijk kan iemand hier mij helpen.

 

Heb op 28 februari het abonnement van mijn schoonouders (Het Net internet + vast bellen) telefonisch omgezet (via KPN klantenservice) naar een Husselpakket (internet - tv & vast bellen).

Nu 2 weken verder + 3 telefoontjes later nog geen resultaat .

 

De order staat vast in systeem KPN & wordt niet doorgezet.
Ik heb nog geen enkele bevestiging ontvangen (wat nu exact besteld is,voorwaarden etc.) & 3x navraag bij klantenservice levert alleen op ,dat ik moet wachten :

 

1e keer contact : na 1 werkdag zou het opgelost zijn (geen resultaat & geen bevestiging kpn)

2e keer  contact : na 2 werkdag zou het opgelost zijn (geen resultaat & geen bevestiging kpn)
3e keer  contact (gisteren) : nu 5 werkdagen nodig om dit op te lossen

 

Zeg niet dat er niets gebeurt, maar wel dat resultaten uitblijven.

Begrijp ook dat het fout kan gaan ergens in de keten, maar vind het vreemd dat deze order gewoonweg niet doorgezet kan worden (haal hem uit het systeem & voer opnieuw in ?).
het is natuurlijk werk , maar abonnement wijzigen is in mijn optiek geen “rocketscience".

Na 2 weken staat het nog steeds vast & met nogmaals 5 werkdagen wachten staat de teller zo meteen op 3 weken (en dan is de vraag of het ook opgelost is)

 

Mijn vraag :

 

Is er iemand die weet waar ik nu mijn probleem/klacht kan bespreken (,buiten klantenservice, die geven aan dat zei niets kunnen vanuit hun kant) ?

Ikzelf kan via MijnKPN ook niets wijzigen => geeft aan : er staat een wijziging in het systeem & die moet eerst worden verwerkt.

 

Dank voor (eventuele) reacties

 

Patrick

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 March 2021, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Goed dat je het probleem hier neer legt.  Een moderator gaat dit zeker oppakken.  Vul in je profiel alle gegevens in van de aansluiting waar het om gaat. Klantnummer adres etc kan je plaatsen in het vak persoonlijke opmerkingen.  Overal waar privé bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf.  De wachtijd in momenteel een een dag 2.

Reputatie 7
Badge +7

Ik wens je heel veel succrs. De afdelingen bij kpn worden nogal krampachtig bewust uit elkaar gehouden waardoor het onnodig veel tijd kost. Hopelijk leert kpn hier iets van.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Patrick Lievens, goed dat je ons gevonden hebt! Ik ben meteen voor je op onderzoek uit gegaan. Ik zie dat de bestelling wel bij ons is ingevoerd, maar dat deze is blijven hangen in het bestelsysteem. Doordat de bestelling vast zit in het bestelsysteem, kunnen we op dit moment niets wijzigen. Hierop is al actie ondernomen; mijn collega's voor mij hebben twee partijen gemaild met de vraag naar deze bestelling te kijken. De collega's van de achterliggende afdeling hebben het op dit moment erg druk. Het kan daardoor wel een week duren voor er reactie is. Ik moet daarom voor nu een beroep doen op jouw geduld. Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik kan het helaas niet anders maken.

Na 3,5 week een update betreffende mijn probleem.

Vooraf gezegd : elke keer contact (en dat is best veel ) wordt ik netjes te woord gestaan (telefonisch of hier in dit forum).

Stand van zaken : herhaaldelijk dagen moeten wachten en dan zou de oplossing er zijn, afgelopen vrijdag ben ik door medewerker gebeld ( na 5 dagen wachten) : probleem is bekend,oplossing is bekend .

 

Maar helaas nog steeds niet opgelost.

Nu gebeld (dinsdag 23 Maart) : order is verwerkt maar nog niet afgewerkt.

Kan wel 5 werkdagen duren voordat het verwerkt is & dan moet ik zelf het pakket weer aanvragen.

(vreemd want ik heb deze aanvraag telefonisch doorgesproken met medewerker KPN, dus waarom wordt dit niet overgenomen ??).

maar geen enkele garantie of dit ook over 5 werkdagen daadwerkelijk is opgelost  ( geen enkele schriftelijke bevestiging mogelijk).

 

Vind deze gang na zaken niet professioneel: verwacht na 3,5 week toch wel dat een abonnement uitgebreid kan zijn met tv .

Meer is het niet : internet & vaste telefonie omzetten naar alles in 1

 

Duurt erg lang en alleen mondelinge toezeggingen ( goede intenties van de desbetreffende medewerkers, maar als resultaten uitblijven sta je nog steeds met lege handen ).

 

Afspraak was dat KPN dinsdag 30 maart alles werkend had , maar dat zie ik niet gebeuren.

Misschien dat iemand hier iets kan betekenen, maar heb de moed opgegeven op een snelle oplossing.

 


Patrick

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je graag een oplossing wilt. Ik vind het net als jij vervelend dat een oplossing zo lang op zich laat wachten. Normaal gesproken is het wijzigen van een abonnement heel simpel, je zou dit zelf ook moeten kunnen via MijnKPN. Maar ergens is het bij het abonnement van jouw schoonouders achter de schermen mis gegaan, waardoor het wijzigen van het abonnement mis gaat. De juiste partijen zijn aangestuurd en er wordt gewerkt aan een oplossing. Over vijf werkdagen kan je zelf controleren via MijnKPN of het weer werkt. Wil je graag hulp bij het wijzigen van jouw abonnement, dan kan je over vijf werkdagen ook opnieuw telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. We helpen je dan graag verder.