Hallo,
Ik heb een probleem betreffende overstappen & hopelijk kan iemand hier mij helpen.
Heb op 28 februari het abonnement van mijn schoonouders (Het Net internet + vast bellen) telefonisch omgezet (via KPN klantenservice) naar een Husselpakket (internet - tv & vast bellen).
Nu 2 weken verder + 3 telefoontjes later nog geen resultaat .
De order staat vast in systeem KPN & wordt niet doorgezet.
Ik heb nog geen enkele bevestiging ontvangen (wat nu exact besteld is,voorwaarden etc.) & 3x navraag bij klantenservice levert alleen op ,dat ik moet wachten :
1e keer contact : na 1 werkdag zou het opgelost zijn (geen resultaat & geen bevestiging kpn)
2e keer contact : na 2 werkdag zou het opgelost zijn (geen resultaat & geen bevestiging kpn)
3e keer contact (gisteren) : nu 5 werkdagen nodig om dit op te lossen
Zeg niet dat er niets gebeurt, maar wel dat resultaten uitblijven.
Begrijp ook dat het fout kan gaan ergens in de keten, maar vind het vreemd dat deze order gewoonweg niet doorgezet kan worden (haal hem uit het systeem & voer opnieuw in ?).
het is natuurlijk werk , maar abonnement wijzigen is in mijn optiek geen “rocketscience".
Na 2 weken staat het nog steeds vast & met nogmaals 5 werkdagen wachten staat de teller zo meteen op 3 weken (en dan is de vraag of het ook opgelost is)
Mijn vraag :
Is er iemand die weet waar ik nu mijn probleem/klacht kan bespreken (,buiten klantenservice, die geven aan dat zei niets kunnen vanuit hun kant) ?
Ikzelf kan via MijnKPN ook niets wijzigen => geeft aan : er staat een wijziging in het systeem & die moet eerst worden verwerkt.
Dank voor (eventuele) reacties
Patrick
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel