Vraag

Problemen met verbinding

  • 11 April 2021
  • 1 reactie
  • 5 keer bekeken

Het lijkt dat ik (met glasvezel) vergelijkbare problemen. Regelmatig verliezen we op alle apparaten verbinding met internet, sterker nog we kunnen zowel draadloos als bedraad niet eens bij de zte box.

 

een aantal weken geleden is een (betaalde) monteur geweest en die heeft niets kunnen vinden. Op dat moment werkte alles ook toevallig. Uiteindelijk wel de zte vervangen (na aandringen) voor de zekerheid

 

Daarna is het weer een tijdje goed gegaan. Nu begint de ellende echter weer. De TV blijft wel prima werken. Behalve pauzeren en/of terugspelen opnames.

 

Nog vreemder; als het netwerk er weer is, kan ik de zte .254 pingen, maar zodra ik een opnamen probeer af te spelen faalt het pingen direct. (zowel bedraad als draadloos) Vanaf dat moment verbinding weg en ping werkt niet meer … na enige tijd is ie weer terug en kan ik het exact reproduceren.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @MyEMikE . Welkom op het forum.

Wat een vervelende storing. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Welk type experiabox heb je er voor teruggekregen?