Problemen met verbinding sinds overgang naar KPN

  • 11 December 2020
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Hier ook al weken ellende steeds dezelfde foutcode. Sinds we van Telfort zijn overgezet naar KPN is het drama. Nu ook weer geen tv 😡

 

Hier , in Land van Maas & Waal bijna vanaf dag 1 dat de naam Telfort naar KPN ging de storing. De eerste paar weken handjevol keren . Maar vandaag bijvoorbeeld al 3 keer . En het is pas 11:00 .  Mijn vrouw en dochter die a-technisch zijn kunnen nu ook al blind de modem etc resetten :)  .  Enige optie op mijn locatie is Ziggo, wat nog rampaliger is , hier . Dus heb me aangemeldt voor glasvezel van Delta waar goede verwachtingen voor zijn , word begin aankomend jaar opgeleverd.  Zo lang houden we het nog wel vol denk ik .  De storing oplossen door KPN zal zeer waarschijnlijk vele malen langer duren.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Antonieq, sinds de overgang van Telfort naar KPN gaat het niet lekker met je verbinding, lees ik. Dat is niet de bedoeling, goed dat je een seintje geeft.

Het is druk op het moment, waardoor we niet eerder zijn met reageren. Speelt de storing nog? Zo ja, kan je me mee vertellen over wat er precies gebeurt? Welk modem heb je en vallen er ook lampjes uit, zo ja, welke? Als je dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel zet, kan ik de verbinding voor je nakijken.

Hoi Alexandra ,

de storing speelt nog steeds.

Moet nog iedere dag minstens 1 keer de boel resetten.

Dat gaat zeer waarschijnlijk nog erger worden aangezien er door online les e,d, er nog meer mensen op het net zitten.

Aan mijn instellingen, kabels ligt het zeker niet .

De storing ligt aan jullie kant .

Maar , uit eerdere ervaringen met jullie heb ik geen vertrouwen dat dit goed komt.

Heb daarom al een overstap geregeld met een bedrijf wat niet ergens onder de KPN noemer valt of gaat vallen.

 

Dit zouden meer mensen moeten doen , maar helaas is veel te groot deel van Nederland erg gemakzuchtig

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Antonieq, dat is jammer om te horen. Als je me nog de kans wilt geven om iets voor je te doen, dan weet je me hier te vinden, en waar je je gegevens kunt invullen. 

DE storing is vooralsnog niet opgelost .

De storing is zelfs meer geworden.

Op een weekend dag als vandaag heb ik de boel al drie keer moeten resetten.

Daarbij is het ook nog zo dat de snelheid stukken trager geworden is .

Het gebeurd regelmatig dat Netflix niet eens te openen is , ook niet in het weekend

Nu met de lockdown toestanden en verplicht thuis leren en werken is dat een ding wat niet mag kunnen.

 

Daarom ben ik ook blij dat zeer binnenkort in mijn dorp het glasvezelnetwerk , 

wat NIET van KPN is vrijgegeven word..

En als dat netwerk volgens de plannen/dreigementen van de KPN top op den duur overgenomen word door KPN dan stap ik weer over .

KPN is vrijwel net zo makkelijk als Ziggo ;

waarom iets voor de klanten doen als er maar een handjevol max weg zou lopen ,

plus dat vrijwel heel internet en tv van KPN of Ziggo is .