Vraag

problemen met wifi experia box v10

  • 13 August 2020
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo!

Wij hebben al 4 dagen geen WiFi. Er kan verbinding gemaakt worden met het netwerk maar vervolgens werkt het niet. Het lampje bij Services brandt rood.

Ik heb de box opnieuw opgestart en gereset. Daarnaast heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen maar na een tijdje in de wacht te hebben gestaan moest ik een bandje inspreken en ben daar niet echt mee opgeschoten...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @denisevalesca, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie! Hoe staat het er nu voor? Werkt alleen de wifi niet of ook het internet niet? Een reset heeft niet geholpen, begrijp ik? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je graag verder. 

We hebben niks meer gehoord. Is het probleem ondertussen opgelost?