Beantwoord

Problemen na invoeren van nieuwe EPG per augustus 2020

  • 19 August 2020
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

De nieuwe EPG per augustus 2020 gaf op mijn tv veel storing. Ik kon eigenlijk geen gebruik maken van de EPG. Ik heb gebeld met KPN en zij kwamen tot de conclusie dat er een monteur moest komen. Twee dagen later kwam Azzies, een geweldig aardige kerel die alles voor ons heeft opgelost. Het vervelende is echter wel dat dat ons € 308,-- (voor specificaties verwijs ik naar mijn maandelijkse rekening overzicht bekend in uw administratie) heeft gekost. De ook door KPN destijds aangebrachte draadloze verbindingsset 650 voldeed blijkbaar niet meer door de invoering van de nieuwe EPG. Dus door het invoeren van de nieuwe EPG waar ik niet om gevraagd heb wordt ik nu geconfronteerd met hoge kosten.

 

Mijn vraag is dan ook is het mogelijk dat ik een verlaging kan krijgen op de factuur (reeds door mij betaald). Ik kan uiteraard de genoemde verbindingsset aan u terug sturen want die is nog geheel in tact.

icon

Beste antwoord door Heine 20 August 2020, 15:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @MPosthuma, 

Welkom op ons Forum. Een hoge factuur is nooit leuk. Ik heb je toelichting gelezen en verbaas me wat over de situatie. Extra monteurswerkzaamheden en de aanschaf van extra of vervangende apparatuur bij de monteur, gaan altijd in overleg met de monteur. Vervolgens teken je ook voor akkoord bij de monteur. Ik ga ervan uit dat dit bij jou ook is gebeurd, of zie jij dat anders? Kan je hierover verdere toelichting geven? Wellicht het beste om dit even in een privébericht aan te geven. Ik zou je ook willen vragen om je profiel aan te vullen met je adresgegevens en de geboortedatum van de contractant, dan kan ik het abonnement en dossier opzoeken en de situatie nader bekijken. Dit mag je ook per privébericht sturen. 

Reageer