Hallo KPN,
Wij hebben problemen met onze wifi, hij valt meerdere keren per dag weg, soms kort maar soms ook voor een half uur bijvoorbeeld (tot wel 30 keer per dag).
We hebben hier al regelmatig voor gebeld. De vorige keer kreeg ik een hele vriendelijke jongen aan de lijn die een nieuwe experia box gestuurd heeft om te kijken of dit helpt, en als het niet hielp kon ik terug bellen. Dit was dus het geval, dus heb ik terug gebeld en gesproken met iemand die mee heeft gekeken via mijn laptop, ze heeft wat instellingen gewijzigd maar dit heeft niks opgelost, de boodschap die ik kreeg was: er kan nu niks aan gedaan worden, je moet het hier mee doen en als je op je laptop wilt werken moet je hem maar aan de internet kabel van de tv leggen.
Ik begrijp dat deze corona tijd lastig is voor jullie om te werken, maar het maakt het voor ons ook erg lastig om thuis te werken als het internet steeds weg valt, de tv vastloopt, ik met mijn laptop aan een snoertje van 10 cm op de grond moet gaan zitten, en de lampen soms nachten aan staan omdat het internet niet werkt en onze verlichting op wifi werkt. Daarnaast verbruiken wij nu steeds al onze mobiele data waardoor deze ook traag wordt.
Wij betalen elke maand netjes al onze internet, tv en mobiele abonnementen dus het zou ook fijn zijn als deze gewoon werken.
Niemand weet hoe lang de corona nog duurt, dus ik ben het afwachten een beetje zat. Ik hoop dat jullie snel met een oplossing komen, anders ga ik verder kijken bij een andere aanbieder waar het allemaal wel werkt.
M.v.g