Beantwoord

Product koppelen met 2 adressen lukt niet

  • 26 October 2020
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Wij hebben kpn (voorheen telfort) bij zowel ons thuisadres als ons vakantiehuisje. Nu lukt het niet om beide adressen te koppelen aan 1 account. Echter het lukt ook niet om 2 accounts te handhaven. Wordt automatisch gebracht naar het ene account.

We hadden destijds 2 accounts omdat dit goedkoper was. De ene internet en mobiel van mij op de ene en de andere internet en mobiel van mijn vrouw op de andere. Hierdoor kregen we op beide korting.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken.

icon

Beste antwoord door Robin_ 3 November 2020, 10:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Jan Willem, allereerst nog van harte welkom op ons forum!

Erg lastig dat het niet lukt om de account samen te voegen. Ik heb wel een vermoeden waar het mis gaat. Het is wel mogelijk meerdere Thuis abonnementen aan een: KPN ID toe te voegen, standaard zal er gevraagd worden om dit via de verbinding van het aansluitadres te doen. Daar je het abonnement van je vakantieadres wil koppelen, zal het daar vermoedelijk mis gaan. Onder het kopje "Uw producten koppelen" staat ook "of bent u niet thuis? Klik dan hier". Het venster wordt dan iets groter waarna je meer invoeropties krijgt. Mocht het alsnog niet lukken, probeer het dan ook eens in de browsers Chrome of Firefox.

Ik ben benieuwd of je zo verder bent gekomen.

Beste Robin, Ik heb zojuist het geprobeerd, maar het lukt niet. Krijg de melding dat deze het product niet kan herkennen. Heb je nog een andere mogelijkheid?

Reputatie 5
Badge +8

Erg jammer dat je nog niet verder bent gekomen. Als je de optie hebt aangeklikt dat je niet met het thuisnetwerk verbonden bent, dan wordt er ook om een klantnummer gevraagd. Nadat je Telfort abonnementen zijn overgezet in onze systemen, zijn ook de klantnummers gewijzigd. Mocht je het Telfort klantnummer invullen, dan zal die niet herkend kunnen worden. Op de factuur kun je je klantnummer terugvinden. Er vanuit gaande dat beide aansluitingen al over zijn en je via ons de factuur al hebt ontvangen.

Oke, ik had idd het klantnummer van telfort ingevoerd. Tot dus ver nog geen factuur gehad van het ene adres…

Ben wel benieuwd, want in de email met de mededeling dat het is overgezet staat dat de facturen via MijnKPN zal gaan en niet meer via de email…. In dat geval weet ik dus nog steeds niet wat het KPN klantnummer zal zijn...

Reputatie 5
Badge +8

Helder, dan weten we nu in ieder geval waar het mis loopt. Over het algemeen wordt er nog wel een mail gestuurd als de factuur uit is gekomen. Het klantnummer zal verder ook onder omschrijving van de betaling staan.

Het is inmiddels gelukt. Ik had idd de factuur nog een keer per email heb ontvangen en daarmee had ik het nieuwe klantnummer.

Reputatie 5
Badge +8

Kijk eens aan, dat zijn mooie berichten Jan Willem! Mocht je in de toekomst weer eens tegen vragen aanlopen, je weet ons forum te vinden :wink:

Reageer