Beantwoord

PTT verdeelkast op oprit

  • 5 April 2019
  • 9 reacties
  • 412 keer bekeken

Op mijn oprit staat een oude PTT-kast die volgens mij niet meer in gebruik is. Is het mogelijk dat KPN deze komt verwijderen? Zie foto's voor het type aansluiting. Ik hoor graag van jullie!

icon

Beste antwoord door Marina_ 6 April 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @stefanottenh, Dit kan ik voor je uitzoeken 🙂 Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zet ik jouw vraag door naar de collega's die hier over gaan en hoop ik je z.s.m. te voorzien van (goed)nieuws.
Dit lijkt ook wel zo'n veredelde kroonsteen om 2 PTT-kabels aan elkaar te koppelen.
Reputatie 7
Badge +19
@stefanottenh, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina, het was me even ontschoten. ik heb net mijn profielgegevens ge-update. Hoop dat jullie kunnen helpen!
Reputatie 7
Badge +19
Ik ga het verzoek doorzetten naar collega's die hier meer over hebben te zeggen 🙂 Wil je jouw 06-nummer nog toevoegen aan je forumprofiel? De kans bestaat dat ze contact met je opnemen om jouw vraag te beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie dat je het 06-nummer al hebt toegevoegd! Ik heb het doorgegeven en hoop dat ze z.s.m. contact met je opnemen. Als ik iets hoor, dan deel ik dit uiteraard met je. Voor nu wens ik je een fijne avond.
Reputatie 7
Badge +19
@stefanottenh, Ik heb begrepen dat mijn collega's de aanvraag in behandeling hebben genomen. Heb je al iets vernomen hierover? Anders ga ik er nog eens achteraan.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en je antwoord hebt gekregen van de afdeling Infra wat betreft de PTT kast. Anders hoor ik het graag!

Ik vermoed dat vraagsteller de vraag rechtstreek beantwoord heeft gekregen. Mooi, maar tegelijkertijd ook jammer. Want ik wil precies hetzelfde weten… niet specifiek of hij nig werkt, maar wat dit voor een kastje is, 

kom maar door met dat antwoord ;-)