Beantwoord

rechten als klant bij defecte verbinding

  • 26 March 2020
  • 12 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 1

Wat zijn mijn rechten als klant. Als mijn verbinding niet gerepareerd word.  Kan mijn abonnement beëindigd worden. Zonder boetes of andere kosten

icon

Beste antwoord door arnodesiree 27 March 2020, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @arnodesiree , kun je misschien even uitleggen wat er mis is, dan kunnen we misschien helpen om het opgelost te krijgen.

Opzeggen kan altijd nog als je vaste contract voorbij is heb je 1 maand opzegtermijn.

Als je nog een lopend contract hebt en je zegt op moet je de niet-verstreken termijnen in 1 keer afrekenen.

 

Reputatie 1

Dat lijkt mij niet. Voor.een niet werkende verbinding ben ik geen contract aangegaan.  Voor de tweede maal helemaal geen verbinding  de eerste keer was 8 dagen geleden

Gisteren gebeld en zouden het oplossen tussen 8 en 10 uur vanmorgen.   Niet dus

Zit hier met 4 kinderen allemaal hebben ze huiswerk.  En ook geen tv om het nieuws te volgen

Een ellendige situatie, @arnodesiree  Hou er rekening mee dat we momenteel in een hele bijzondere tijd leven waarin de gezondheid van jou, je familie en onze monteurs voorop staat. 

Ik zie dat de monteur is herpland naar morgen. Ik ga je eerlijk vertellen dat er momenteel niks zeker is maar uiteraard hoop ik dat er morgen een oplossing gevonden word.

 

Reputatie 1

Ik snap de problemen rond corona.   Maar als het probleem buiten mijn huis ligt. Of de modem is defect.   Zal er toch wel een passende oplossing wezen. Monteur heeft 8 dgn geleden mijn draad naar de modem vervangen.     Dus blijft alleen mijn modem over. Of de wc buiten

Een buiten-wc… ? Brrr.

Reputatie 1

Sorry maar ben zelf ook monteur geweest. Afkorting van wijkcentrum. Oftewijl de kast die buiten staat

Sorry maar ben zelf ook monteur geweest. Afkorting van wijkcentrum. Oftewijl de kast die buiten staat

Dank je! :relaxed:

We gaan er i.i.g. positief in. Morgen monteur = morgen weer vaste lijn.

Reputatie 7

 

Wat zijn mijn rechten als klant. Als mijn verbinding niet gerepareerd word.  Kan mijn abonnement beëindigd worden. Zonder boetes of andere kosten

Je trekt naar mijn gevoel wel wat snel conclusies. Als een verbinding kapot is gaan we die natuurlijk repareren. Ik begrijp dat zonder diensten zitten heel vervelend is. Nu nog meer dan normaal. Maar het lijkt me wel wat voorbarig om in dit stadium dan al te gaan gooien met contractsontbinding en dergelijke :)

 

Ik heb zojuist gekeken naar de status en de monteur heeft vanmorgen in de wijkcentrale de draden hersteld. Je zou nu weer diensten moeten hebben zoals het hoort. Is dat ook zo?

Reputatie 1

Hij werkt weer

Ik begrijp u

Maar de frustraties zijn groot .zeker als de communicatie niet verloopt zoals het hoort

En twee keer storing achter elkaar

 

Nu zoveel belminuten verder maar dat nemen we maar voor lief.  Gelukkig had ik lieve buren die de wifi met ons wilde delen zodat de kinderen schoolwerk konden maken

 

 

Hij werkt weer

Ik begrijp u

Maar de frustraties zijn groot .zeker als de communicatie niet verloopt zoals het hoort

En twee keer storing achter elkaar

 

Nu zoveel belminuten verder maar dat nemen we maar voor lief.  Gelukkig had ik lieve buren die de wifi met ons wilde delen zodat de kinderen schoolwerk konden maken

 

 

Wèl via hun gastnetwerk hoop ik?

 

Gelukkig had ik lieve buren die de wifi met ons wilde delen

Kijk, zo hoort het dezer dagen!

En ook geen tv om het nieuws te volgen

Dat kan dan wel via online. De KPN ITV app (phone, tablet) of de website tv.kpn.com. Met je eigen ITV-abonneenummer + ITV PINcode via de wifi v.d. buren.

Hij werkt weer

Ik begrijp u

Maar de frustraties zijn groot .zeker als de communicatie niet verloopt zoals het hoort

En twee keer storing achter elkaar

 

Nu zoveel belminuten verder maar dat nemen we maar voor lief.  Gelukkig had ik lieve buren die de wifi met ons wilde delen zodat de kinderen schoolwerk konden maken

 

 

Fijn om te lezen. Zeker top van je buren.  We gaan elkaar nodig hebben, de komende periode en dan geeft dit hoop!