Beantwoord

Regelmatig geen internet, onderste lampje op Genexis brandt dan niet

  • 27 March 2022
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Met regelmaat geruime tijd geen internet. Alle stappen doorlopen met KPN medewerker (reset, stroom er lang genoeg af etc.) zonder direct resultaat. Na x uur werkt het weer, paar dagen later zelfde probleem etc. Om gek van te worden. Onderste lampjes Genexis box branden bij storing niet meer en experia box 10vA op rood. Kan dit vervangen of opgelost worden o.i.d. Sta na tig jaar klant nu op punt alles eruit te gooien en andere provider te zoeken.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 March 2022, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Ome Lou , even gratis bellen met 0800 0402 en zeggen dat je geen internet hebt.

Reputatie 7
Badge +10

Probeer even een nieuwe kabel tussen glasvezelkastje en modem, aangezien dat lampje uitgaat.

Als dat niet helpt, modem omruilen. En anders is die Genesis aan het stuk gaan. Kan ook nog in de wijkkast zitten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ome Lou, welkom op ons forum! Beide stellingen zijn waar.

Hallo @Ome Lou , even gratis bellen met 0800 0402 en zeggen dat je geen internet hebt.

Probeer even een nieuwe kabel tussen glasvezelkastje en modem, aangezien dat lampje uitgaat.

Als dat niet helpt, modem omruilen. En anders is die Genesis aan het stuk gaan. Kan ook nog in de wijkkast zitten.

 

Het onderste lampje is voor de onderlinge verbinding tussen je glasvezelkastje en experiabox. Als er iets met die kabel niet goed is, is dat lampje uit en brandt internet rood op je V10a.

Heb je onze collega's bij 0800-0402 nog gesproken? Dat is vaak de snelste manier om even in contact met ons te komen.
Een slecht werkende verbinding zit natuurlijk niemand op te wachten en dit moet goed op te lossen zijn!