Vraag

Regelmatig wegvallen internet

  • 23 June 2021
  • 9 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo,ik heb al meerdere keren gevraagd om een oplossing voor mijn internet verbinding.regelmatig val mijn signaal weg.

Dus ook wifi.stuurt KPN een monteur die zegt dat ik wifi versterkers nodig heb.

Maar het probleem is dat ik géén signaal heb dan,en dat er dan ook niks te versterken valt.

KPN is niet fatsoenlijk te bereiken!

Wat te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Dat klinkt allemaal niet goed. Welk modem heb je? Heb je glasvezel of koper?

Hoi @Mijnkpnjan . Welkom op het forum.

Valt je hele verbinding weg? Of alleen de wifi? In het laatste geval kan ik mij wel iets voorstellen bij de suggestie van de monteur.

Kun je meer uitleg geven?

Wegvallen van het internet signaal/verbinding dat is wat er steeds gebeurt

Badge +19

Vertel nou eens precies wat er gebeurt! Veranderen de lampjes op het modem van kleur tijdens uitval. Is het alleen de Wi-Fi die uitvalt of valt het hele modem uit? Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem? Is jouw netwerk zoals hieronder omschreven? Gebruik je dit soort dingen?

 

Ik wil gewoon iemand spreken van KPN,dan kan ik uitleggen wat er gebeurt.

Ik wil géén probleem oplossen van KPN,ik betaal om internet te ontvangen, KPN doe iets

Dan word het bellen, 0800-0402,

Hier gaat alles via geschreven woord, wil je niks vertellen houd het op, wij hebben geen glazen bol, ook @Erwin_ van KPN niet.

Maar ook aan de telefoon zul je zaken moeten uitvoeren voordat men verder kan kijken wat er mis gaat.

Heb ik allemaal al twintig keer gedaan,WiFi test, wifi manager,reset,stroom van het modem,het is een tijdje goed geweest.aargh

Dan zou ik alles hier vermelden, ook hoe je alles hebt aangesloten en welke apparatuur je gebruikt en je forum profiel invullen, dan kan @Erwin_ als die er weer is in je gegevens duiken en wat dieper graven dan ze bij de telefonische helpdesk kunnen, misschien vind die wel wat.