Al tijden hebben wij een regelmatig wegvallende internet verbinding via wifi terwijl het wifisignaal voldoende is. Het signaal blijft een minuut of 4-5 weg en komt dan weer terug. Eventueel nieuw opstarten van de Experia box helpt heel even , maar daarna gaat het toch weer mis. TV signaal blijft gewoon goed. Er is dus gewoon internet aanwezig !
Soms gaat het een tijdje goed, maar de laatste weken is het weer flink mis
Echt alles al geprobeerd. Wifi optimalisatie, nieuw vrij kanaal opgezocht. Diverse Resets uitgevoerd. Uiteindelijk een monter er bij gehad die uiteindelijk constateert dat alles goed werkt (uiteraard net geen wegvallend internet op dat moment)
Wij willen niet we bij KPN maar krijg de indruk dat het niet opgelost gaat of kan worden. Wie weet raad ?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.