Beantwoord

Rekeningnummer aanpassen lukt niet via MijnKPN

  • 25 February 2021
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Ben al een maand bezig om het rekening nummer te wijzigen via  Mijn KPN.

ook bij mij lukt het niet en laat hij steeds het oude rekeningnummer zien.

en graag een ander antwoord dan hierboven staat bij vorige klachten. Daar is dus niemand mee geholpen. En als je belt met de KPN dan wordt je ook verwezen naar Mijn KPN en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Geweldige service  !!! Maar niet heus…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 February 2021, 21:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @LW12 . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat het niet lukt. Is het een Nederlands rekeningnummer dat je probeert te veranderen? Hoe ga je precies te werk? En krijg je ook een foutmelding?

Heb je onderstaande stappen doorlopen? Kun je aangeven waar het precies fout gaat?

https://www.kpn.com/service/administratie.htm

 

Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.

Goedemiddag, blijkbaar kan je enkel en alleen dit wijzigen als je NOG niet bent ingelogd!!
 

rekeningnummer wijzigen lukt niet, ook niet na het volgen van de beschreven stappen

Hoi @Henk.S . In verband met privacy is het wenselijk dat de klant dit zelf doet. Waar gaat het bij jou mis?

Heb je wel de juiste producten gekoppeld in MijnKPN? Kun je vertellen bij welke stap het mis gaat? 

(als het toch niet lukt, kun je het beste bellen met 0800 0402 )