Beantwoord

rekeningnummer wijzigen

  • 14 February 2021
  • 2 reacties
  • 645 keer bekeken

Ik probeer mij rekening nummer te wijzigen en word doorgestuurd naar een pagina die of niet laad of niet aangeeft waar ik het kan wijzigen.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nadia 16 February 2021, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ddw0492 ,

Als het wijzigen van je rekeningnummer niet online lukt, dan kun je bellen of chatten. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 7

Hey @Ddw0492, leuk dat je de community een vraag stelt, welkom op het kpn forum :)

Online je gegevens beheren
Je kunt online veel zaken rondom je abonnement regelen. Voor het wijzigen van je rekeningnummer kun je terecht op: KPN administratie en gegevens van je abonnement beheren 

Ga naar →  Rekeningnummer wijzigen. Je wordt direct doorgestuurd naar de juiste pagina in je persoonlijke MijnKPN account.

Het lukt niet om mijn rekeningnummer te wijzigen in MijnKPN, wat moet ik doen?
Om een wijziging online te kunnen doorvoeren moet je eerst het product koppelen in je MijnKPN account.

Producten koppelen → Om (extra) producten te koppelen ga je in het menu naar Producten en klik je op Producten toevoegen. Daar kies je vervolgens welke product je wilt koppelen aan MijnKPN.

Alles goed doorlopen en nog geen succes? Laat het ons dan hier weten. Vermeld dan zo goed mogelijk op welke stap in het proces je een foutmelding krijgt. We helpen je dan graag verder :)