Beantwoord

reparatie storing

  • 22 February 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Dag, sinds woensdagmiddag (!!!) is er hier id buurt een storing. Steeds wordt de einddatum van de reparatie verlegd. Al mijn buren hebben inmiddels sinds gisteravond (vrijdag) weer internet en tv behalve ik. Ik woon in een flat, hoe kan het zijn dat boven en naast mij alles gereed is en bij mij niet. Kreeg inmiddels bericht dat de einddatum nu maandag 18.00 is. Dit kan toch niet!!!

Heb echt alles al tig keer herstart enzo maar nix werkt. Kpn kan geen verdere info geven zegt men. Iemand een idee wat te doen/waarheen een melding te maken??

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 February 2020, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Kleine. Erg vervelend dat je al zo lang zonder diensten zit. Als het hier gaat om een algemene storing dan kan ik weinig anders dan vragen af te wachten. Als je wilt kan ik wel even nakijken of ik meer informatie kan vinden over de status en of de verwachte oplostijd nog steeds morgen is. Vul daarvoor je forumprofiel even in en geef hier aan als je dat gedaan hebt.

Dag Erik,

Dank voor je reactie. Na heel veel zoekacties eindelijk een live mw te pakken gekregen. Gesprek duurde weliswaar 3 kwartier (a 90 ct per min.), hoorde dat kpn de stoeing in het weekend niet gaat verhelpen en het pas maandag weer oppakt. Lekker dan....en o ja uit coulance (!!) Kreeg ik 5 gb om een persoonlijke hotspot te kunnen aanmaken voor de noodzakelijke dingen. En na het oplossen kan ik een refund doen via de site. Dus nee dank je, ik weet even genoeg qua status, weet alleen wel dat dit qua dienstverlening echt niet kan! Hoezo klantgerichte informatievoorziening en tegemoetkoming??? Wellicht word het na 10 jaar trouwe klant dan toch tijd om over te stappen. Heb ik natuurlijk wel even internet voor nodig🙈

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je wel uiteindelijk iemand aan de lijn hebt gekregen. Alleen, wij hebben een gratis telefoonnummer (0800-0402), dus daarvoor worden geen kosten in rekening gebracht. Je kunt inderdaad, nadat de storing is opgelost, via dit formulier, een vergoeding aanvragen voor de periode dat je geen diensten had. Dit wordt dan op je eerst volgende factuur verwerkt.Â