Beantwoord

Reset experia box v10a werkt niet: geen verbinding

  • 1 December 2021
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedenavond, 

Al 3 keer de box gereset, elke keer een uur gewacht maar komt niet tot leven. 

Blijft rood, laatste keer oranje. 

Wie heeft een tip? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 December 2021, 22:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Vaak is er dan een probleem tussen de centrale en het modem.  Bel 0800-0402 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lmtpms, welkom! Ik sluit me bij Joep1965 aan: je kunt het beste even bellen. Voor storingen zijn we 24/7 beschikbaar. Wij zijn er morgenochtend weer: mocht je dan toch liever hulp via het forum willen, laat het gerust weten. Dan ben ik wel benieuwd of het eerder wel gewerkt heeft, of de kabels goed in het modem zitten en of er misschien iets gewijzigd is.

Bedankt, gedaan en opgelost!