Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos niet ontvangen

  • 15 maart 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik zou een paar dagen voor beƫindiging een retourdoos ontvangen. Dat is niet gebeurd. Inmiddels ben ik verhuisd en staan de KPN wifi router en interactieve TV ontvanger met afstandbediening in een doos. Ik ontvang graag instructies wat ik moet doen. Of contact met iemand om mijn nieuwe adres door te geven voor het alsnog toesturen van een retourdoos op mijn nieuwe adres.
Met dank en groet.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Rbgd Als je het geen probleem vind kun je het adres hieronder met viltstift op die doos zetten en gratis opsturen.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Als je toch graag een retourdoos wilt ontvangen, kun je dan je adresgegevens in je profiel zetten en mij een seintje geven? Dan stuur ik er eentje op!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 15 maart 2019
Zie https://www.kpn.com/faq/15196

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27736 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2019
Hoi @Rbgd Als je het geen probleem vind kun je het adres hieronder met viltstift op die doos zetten en gratis opsturen.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Als je toch graag een retourdoos wilt ontvangen, kun je dan je adresgegevens in je profiel zetten en mij een seintje geven? Dan stuur ik er eentje op!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27736 reacties
  • 20 maart 2019
Ik heb niks meer vernomen en ga er van uit dat je tevreden bent. Zo niet, laat het weten! šŸ™‚