Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos ontvangen, apparatuur echter al zelf retour gestuurd

• 15 maart 2023
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Davith
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb ook een retourdoos gekregen , maar heb het al eerder verstuurd  met een eigen doos.

Post.nl zegt dat het is aangekomen , hoor ik  dan ook nog wat van kpn of is het goed zo?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Davith, ik heb aangegeven in de administratie dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je hoeft verder niets met de retourdoos te doen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @Davith, ik heb aangegeven in de administratie dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je hoeft verder niets met de retourdoos te doen. 

Davith
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 24 maart 2023
Jeroen_dB schreef:

Hallo @Davith, ik heb aangegeven in de administratie dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je hoeft verder niets met de retourdoos te doen. 

Nee maar krijg wel of ik binnen 7 dagen de modem nog wil versturen, heb nu gebeld. Dat ik alles in 1doos had gedaan (heb fotos en de nummer)?? Dus een beetje vreemd  het weegt bij de post.nl 2 kilo dat weegt een tv kastje niet, dus moet er wel de modem in.

Groetjes davith

• Helper
  • 24 maart 2023

kpn is echt een drama met retouren, heb beide ontvangers retour gestuurd in de originele doos. Krijg je zo’n onbeleefd mailtje dat ze er maar 1 hebben ontvangen.

Davith
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 24 maart 2023
jorisL schreef:

kpn is echt een drama met retouren, heb beide ontvangers retour gestuurd in de originele doos. Krijg je zo’n onbeleefd mailtje dat ze er maar 1 hebben ontvangen.

Ja bij mij ook ze kletsen maar wat volgens mij