Beantwoord

Retourdoos ontvangen, ongevraagd.

  • 8 February 2022
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Wij hebben ee retourdoos ontvangen en een mail over een retour die wij niet hebben aangevraagd

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 February 2022, 17:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dirk Scholte ,

Als je niets hebt opgezegd en ook geen vervangende apparatuur het ontvangen, dan hoef je ook niets terug te sturen. 

Mogelijk is de retourdoos per abuis naar de verkeerde klant gestuurd. 

 

Hallo @Dirk Scholte ,

Als je niets hebt opgezegd en ook geen vervangende apparatuur het ontvangen, dan hoef je ook niets terug te sturen. 

Mogelijk is de retourdoos per abuis naar de verkeerde klant gestuurd. 

 

Ik heb Ziggo Sport opgezegd, maar ik neem aan dat ik daar niks voor hoef te retourneren.
Het zou fijn zijn als ze dan zouden stoppen met die irritante mailtjes te sturen.

Reputatie 7
Badge +28

Bij het opzeggen van Ziggo Sport hoef je niets terug te sturen. 

Vul anders jouw forumprofiel, dan kan een moderator een aantekening ervan maken.  

Krijgt u elke dag een mail of is het nu pas 1 keer voorgekomen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dirk Scholte. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je een retourdoos hebt ontvangen. Ik heb het voor je nagekeken en zie geen reden waarom je de tv-ontvanger retour moet sturen. Ik heb het daarom gelijk aan onze logistieke afdeling doorgegeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.