Beantwoord

Retourneren ongebruikte Experiabox

  • 10 January 2021
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedendag,

Aangezien het nu al enige tijd mogelijk is om een eigen router in het KPN thuisnetwerk te gebruiken heb ik een Experiabox V10A werkloos in de kast liggen (in doos). 

Kan ik deze retourneren aan KPN?  En zodanig dat dit ook vastgelegd wordt in mijn gegevens?

Hoor het graag.

Groet, Hans

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 January 2021, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @HPe , retourneren is zinloos, is onderdeel van je pakket.

Bij een storing in de verbinding zal KPN vragen de V10 tijdelijk terug te plaatsen voor diagnose en oplossing.

Zonder een aangesloten V10 kunnen/willen ze je niet helpen.

Zie ook het bekende topic daarover binnen dit forum, daar wordt het nog eens uitgelegd.

 

 

Hallo @HPe , retourneren is zinloos, is onderdeel van je pakket.

@JanD :

dank voor de terugkoppeling. Wordt er ook nu nog bij nieuwe abonnementen een Experiabox standaard meegeleverd dan? Is dat geen optie als je toch een eigen router gaat gebruiken? Lijkt mij zinvoller.

Maar ik zal hem voorlopig nog in de kast laten liggen.

 

 

Hallo @HPe , bij ieder internet-abo wordt standaard een KPN modem meegeleverd.

Dat was ooit eens  anders, eind vorige eeuw nam ik een PTT-internet abo bij HetNet, ik kon toen kiezen voor een standaard PTT-modem of ik mocht een eigen modem gebruiken, dan was de aboprijs nog lager ook en koos toen voor een eigen modem.