Vraag

Rood alarm lampje glasvezelaansluiting

  • 24 February 2021
  • 7 reacties
  • 523 keer bekeken

Badge

Hallo

Sinds gisteren glasvezel aansluiting. Brand nu rood alarm lampje. Monteur zei dat kpn netwerk dit moet oplossen en binnen 4 uur zou bellen voor een afspraak. Dit is niet gebeurd. 

 

Zolang het alarmlampje brand heeft het geen zin voor mij om de rest aan te sluiten. Dus is hier een oplossing voor? 

 

Groeten nander 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Vervelend zeg, @Nander, dat je nog niet gebeld bent! Het lijkt me goed als er iemand met je meekijkt. Dat kan ik doen. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Voor een snellere oplossing kan ik je trouwens aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Badge

Heb inmiddels via chat  contact gehad... Wordt morgen gebeld voor inplannen afspraak 

Reputatie 7
Badge +20

Is het goed gegaan met het inplannen van de afspraak @Nander?

Badge

Tot nu toe nog niet gelukt

Reputatie 7
Badge +20

:slight_frown: wat zuur zeg, je bent ook helemaal niet gebeld?

Zou je nog je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Badge

Is ingevuld

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Nander

Bedankt voor het invullen. Ik zie dat er momenteel een ticket voor de backoffice open staat. Het staat op de planning dat er vandaag nog contact met jou wordt gezocht zodat KPN NetwerkNL voor jou aan de slag kan.