Beantwoord

Rood lampje op glasvezelkastje

  • 30 June 2021
  • 3 reacties
  • 381 keer bekeken

Beste KPN medewerkers, 

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb de stroom er al 10 min vanaf gehad (2 keer zelfs) maar het blijft branden en ik heb nu geen internet en tv. Graag een oplossing/contact opnemen.

 

Alvast dank.

 

Mark

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door HansaanZet 1 July 2021, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@Vaelin Dat is niet best een rood lampje op je glasvezelkastje.Het betekend dat de glasvezellijn ergens onderbroken wordt, of bij jouw thuis of elders naar de POP ( wijkaansluiting). Enige wat je kunt doen is controleren of de stekkertjes van ennaar het glasvezelaansluitpunt goed vast zitten en dan nog eens een reset doen met minimaal 2 minuten de stroom eraf te halen. Als dat ook geen verbetering geeft, bellen met de klantenservice via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Vaelin, geen diensten is natuurlijk niet fijn. Het snelste en makkelijkste kan KPN jou helpen door te bellen met 0800-0402. Indien nodig kan er dan direct een monteur worden ingepland. 
Uiteraard kunnen we je ook helpen via deze weg, gaat het wel iets minder snel. Vul dan jouw profiel in en geef hier even een seintje. 

@Vaelin Dat is niet best een rood lampje op je glasvezelkastje.Het betekend dat de glasvezellijn ergens onderbroken wordt, of bij jouw thuis of elders naar de POP ( wijkaansluiting). Enige wat je kunt doen is controleren of de stekkertjes van ennaar het glasvezelaansluitpunt goed vast zitten en dan nog eens een reset doen met minimaal 2 minuten de stroom eraf te halen. Als dat ook geen verbetering geeft, bellen met de klantenservice via 0800-0402.

@HansaanZet Dank je wel voor je duidelijke reactie. Ik heb gisteravond nog gebeld met de klantenservice en die hebben een monteur ingepland voor vrijdag. Toevallig zie ik net dat er iemand een gat heeft gegraven op de hoek vd straat en heb ik die gevraagd of hij bezig is met glasvezel. Hij bevestigde dat (lag een doos uit of zoiets) en nu is het rode lampje uit dus ga ik alles even opnieuw opstarten. Nogmaals dank en maak een mooie dag.