Beantwoord

Router omruilen bij Post NL punt niet meer nodig

  • 18 October 2020
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

Er ligt een nieuwe experia-box voor mij bij Jumbo Leeuwarden. Mijn ‘oude’ is de volgende dag na problemen echter weer opgestart na contact met helpdesk. De nieuwe is dus (voorlopig) niet meer nodig.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 October 2020, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Johan, welkom hier. 

Dat is geen probleem. De modem blijft daar op je wachten 2 weken lang, daarna wordt het pakketje weer retour gestuurd naar ons. Je kunt je nog bedenken mocht het toch niet goed werken. :wink:

Dankjewel voor deze afmelding. 

Inmiddels geregeld met monteur. Misschien is het goed even te kijken naar de info voor de kabelaansluitingen nieuwe experiabox V12 bijgevoegde folder. Is fout weergegeven.

Reputatie 7
Badge +24

Natuurlijk, kun je ook aangeven wat er precies fout wordt weergegeven?

DE KABELAANSLUITINGEN STAAN VERKEERT VERMELD IN DE BIJLAGE.

Reputatie 7
Badge +24

Dat begreep ik, maar wat klopt er niet? Welke stap is niet juist? Ik heb het zojuist online bekeken maar kan het zo niet vinden, of ik zie iets over het hoofd. 

Zo moet het.

Zo staat het in de bijgevoegde ‘zelf Doen'.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het. Maar misschien snap ik het nu zelf niet op de late zondagavond. Wat klopt hier niet? De rode kleur van de kabel naar de WAN-poort?

@Johan Naps

simpel

de wan kabel van glasvezel kastje is normaal een rode “bijgeleverde” kabel

je kunt elke netwerk kabel hiervoor pakken van cat5e of hoger

wat betreft TV / PC op het plaatje dat maakt niks uit waar deze op aangesloten worden

je kunt alle 4 poorten gebruiken of verdelen met een switch wat igmp snooping ondersteund

te vinden in de kpn shop