Beantwoord

Router vervangen?

  • 5 March 2020
  • 5 reacties
  • 3446 keer bekeken

rond 2012/13 hebben wij bij de aanleg van glasvezel onze huidige router geïnstalleerd gekregen.

Echter is na ongeveer 8 jaar dienst de router wel aan vervanging toe.

De wifi is niet geweldig meer, ethernet evenmin.

Wat nu? ik heb niet het idee dat ik hier veel verder op in hoef te gaan, routers gaan gemiddeld 6 tot 8 jaar mee heb ik vernomen.

Zijn er landelijk nog veel Experia V8 gebruikers? 

Alvast bedankt 

-Albert

 

icon

Beste antwoord door Nadia 11 March 2020, 14:49

Bekijk origineel

5 reacties

Halo @Fam.vdB , de V8 is nog gewoon in gebruik en wordt alleen bij een defect vervangen.

Wat zijn je concrete klachten inzake wifi en vast internet?

@Fam.vdB 

ik geef je helemaal gelijk dat een v8 niet meer van deze tijd is

helaas geeft kpn alleen een nieuwe experiabox bij een defect

ik zelf heb mijn v10 al lang vervangen door een fritzbox

als je geen vaste telefoon gebruikt werkt dit prima

wat je ook kunt doen is de wifi tool en kun je in aanmerking komen voor extra wifi punten

deze moeten wel met een kabel verbonden worden aan jou v8

zie deze link

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7

Hey @Fam.vdB, erg zuur dat je WiFi niet optimaal meer werkt. We helpen je hier graag. Welkom op het KPN forum. Ik ben net als JanD wel benieuwd wat de klachten zijn. Welke snelheid haal je? En heb je ook iets geprobeerd om je draadloze internet te verbeteren? We hebben een online tool ontwikkeld die jou helpt je WiFi thuis te verbeteren: De KPN WiFi Manager. Met deze eenvoudige tool meet je thuis je verbinding, en helpt je stap voor stap. Wil je dat eens proberen?

Reputatie 7

He @Fam.vdB, al een tijdje niks meer van je gehoord. Zijn de problemen verholpen? :) 

Reputatie 7

He Fam, geen bericht, goed bericht. Toch? Ik sluit daarmee je topic. Ik ga er vanuit dat je met de KPN WiFi Manager goed bent geholpen.

Toch nog een vraag? Je weet ons te vinden ;)

Reageer