Beantwoord

ruim 24 uur geen internet

  • 5 August 2020
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo allemaal, sinds gisterochtend heb ik geen internet meer via de glasvezel. Ik woon in Hengelo, zijn er nog meer mensen met dit probleem? Gisteren bijna een uur met kpn aan de lijn gehangen, zou teruggebeld worden door de technische afdeling omdat ze het op afstand konden oplossen. Echter niets gehoord en vanochtend nog steeds geen signaal.

icon

Beste antwoord door WillenJan79 8 August 2020, 22:18

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @WillenJan79, welkom op het forum. Heb je totaal geen diensten meer op dit moment, of betreft het puur en alleen internet? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag met je mee.

Geen enkel product werkt nog. Het lampje van ‘glas’ brand ook niet op het kastje. 
 

ik heb mijn profiel aangevuld. Alvast dank

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor het invullen! Ik zie inderdaad dat gisteravond de technische dienst is aangestuurd zoals het hoort. Zij nemen z.s.m. contact met jou op via jouw 06-nummer. Dus op dit moment moeten we even afwachten wat hun bevindingen zijn.

Gisteren aan het eind van de dag gesproken met de technische afdeling. Ondanks eerdere melding van een oplossing bleek de verbinding nog steeds down. De aansluitingen zijn erg gekruist in de wijkcentrale. Vrijdag kan er pas een monteur komen. Erg vervelend in deze tijd van thuiswerken, kinderen met schoolvakantie en afhankelijkheid van wifi (Stereo, tablets, tv, etc).

 

Komt KPN mij hier nog in tegemoet? Alleen een vergoeding voor extra mobiel datagebruik vind ik vrij karig.

Reputatie 7
Badge +25

Ja, begrijp ik. Geen zorgen, zodra de storing daadwerkelijk is opgelost komen we daar vast wel uit. 

Reputatie 7
Badge +30

Is de storing inmiddels verholpen, @WillenJan79

Dank voor je bericht. Gisterenmiddag is de storing verholpen. In de wijkcentrale bleek onze verbinding zonder duidelijke oorzaak afgekoppeld te zijn. 
 

Gelukkig werkt alles nu weer, want de afhankelijkheid van internet is erg groot. 

Reputatie 7
Badge +17

Poeh @WillenJan79, Fijn om te horen dat alles weer werkt!! Dit was zeker geen leuke verrassing. Trek vooral hier aan de bel als er iets is of als je nog vragen/opmerkingen hebt. 
Tip voor ooit: Als iemand op jullie adres een KPN mobiel abonnement heeft (KPN Hussel Compleet), dan kunnen we tijdens storingen als deze 50-100GB bundels activeren, zodat je niet helemaal zonder internet komt te zit. Met behulp van een mobiele hotspot is er toch nog een wifi-signaal waarmee verbonden kan worden. (thuis)werken zonder internet kan bijna niet meer tegenwoordig. :see_no_evil:

Ben ook blij dat het opgelost is. Goede tip: misschien hebben jullie nog een leuke aanbieding voor een mobiel abonnement😉? Dan kan ik over stappen.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen. Andere aanbiedingen dan die op de website hebben we niet, je krijgt wel bepaalde voordelen als je het combineert met je thuisabonnement. Zoals korting op bepaalde entertainment pakketten en korting op je mobiele abonnement. 

Lees hier alles erover. :wink:

Reageer