Beantwoord

Russische locatie-/ taalinstelling op Twitter

  • 6 March 2022
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb gegoogled op “Kieswijzer Hogeland” en ik heb geklikt op het resultaat dat bij Twitter stond. Daarna landde ik op de Twitter pagina, maar alle teksten die je daar leest, zijn in t Russisch… dit heb ik zowel op mijn iPhone als op mijn iPad.
Andere gebruikers van de WiFi hier krijgen gewoon Nederlandstalige teksten.


Weet iemand wat hier aan de hand is?

icon

Beste antwoord door Speedmaster 7 March 2022, 06:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rene124 ,

Probeer deze eens: 

 

Bij mij gewoon in het Nederlands.

 

Yes, bij jouw link gewoon de Nederlandse tekst.

Via Google nog steeds de Russische variant.

Dus het ligt aan Google-instellingen lijkt t…

 

Het lijkt mij een nepbericht, want er zijn gemeenteraadsverkiezingen en geen 2e kamerverkiezingen en de verkiezingen zijn op 14, 15 en 16 maart en niet op 17 maart.

 

Reputatie 7
Badge +10

In de instellingen op je mobiel kan je dit wijzigen. Pak even als voorbeeld even een andere mobiel.

 

klik op je profielfoto - onderin instellingen en privacy - toegankelijkheid weergave en talen - talen - aanbevelingen - toon meer - hier kan je de taal weer op Nederlands zetten 

Reputatie 7
Badge +28

Het lijkt mij een nepbericht, want er zijn gemeenteraadsverkiezingen en geen 2e kamerverkiezingen en de verkiezingen zijn op 14, 15 en 16 maart en niet op 17 maart.

 

Nee, het is gewoon een ouder bericht wat uit zijn zoekopdracht te voorschijn is gekomen. (Hij zocht op Kieswijzer Hogeland) 

Ha, het is inderdaad geen nep bericht. Zonder dat ik mijn instellingen heb gewijzigd, krijg ik nu wel een andere uitkomst bij dezelfde zoekopdracht als gisteren… eind goed al goed dan maar 🤔