Skip to main content
Beantwoord

Sagecom Fast 4360 werkt niet meer.

  • 24 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Sagecom FAST 4360 deed het redelijk goed tot prima. Geeft ineens de geest in de zin van: bij resetten wordt een max. ontvangst aangegeven maar staat de power-knop op rood om na enkele seconden aan te gaan (blauw) maar dan wordt tegelijkertijd de 4G ontvangst rood en is er geen bereik. Inmiddels ook de Experia box ge-reset: geen resultaat..

Beste antwoord door JanBörger

Monteur geweest. Bleek de Sim-kaart te zijn. Zo gepiept, goede service!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1392 reacties
  • 24 augustus 2019
Je kan wellicht nog 2 zaken controleren:
  • Is er een storing op het 4G netwerk van KPN
  • Controleer of je simkaart in de Sagecom nog correct geplaatst is.
Anders is deze Sagecom wellicht kapot en zou je deze moeten omruilen.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 27 augustus 2019
Welkom terug @Hellum! Vreemd dit. We zijn een paar dagen verder, heb je hier nog steeds last van? Dan wil ik je vragen je adresgegevens en klantnummer in je profiel te zetten en hier een reactie te sturen. Dan zoek ik dit verder uit. Als het modem defect is sturen we direct een nieuwe op.

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 augustus 2019
Monteur geweest. Bleek de Sim-kaart te zijn. Zo gepiept, goede service!

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 27 augustus 2019
Goed om te horen Jan! Sorry dat ik er zo laat bij was, we hebben het erg druk op dit moment. Belangrijkste is dat het is opgelost.

(voor een eventuele verwarde meelezer: Hellum en JanBörger zijn dezelfde gebruiker ;-))