Hallo,
Sinds kort heb ik een nieuwe experia box V10 (ontvangen in juni 2019) en na de installatie komt mijn Samsung Smart TV (UE55MU6100) moeilijk op het internet. Op de laptop en smartphone is de wifi goed, maar de tv blijft niet verbonden. Voor de nieuwe box deed de TV het perfect op de wifi, nog geen maand geleden.
Na een Smart Hub-verbindingstest krijg ik Foutcode 110.
Experia box is al eens gereset, TV ook, netwerkinstellingen ook, maar het probleem blijft. Na modem reset doet het internet op de TV het weer voor 5 minuten, daarna verliest de TV weer verbinding. Smart TV is ook up to date qua software.
TV staat nog geen 5 meter van de experia box vandaan, met 1 deur ertussen.
Beantwoord
Samsung smart TV geen draadloos internet
Beste antwoord door Pandabeest
Ik heb dit ook gehad met een Samsung telefoon.
De ene heeft een perfecte constante verbinding op 5Ghz.
De andere heeft 3 min. verbinding op 2.4Ghz en daarna niet meer. Blijft proberen maar zonder succes.
Ik heb nu onderstaande instellingen in de Experia gezet en werkt nu op beide telefoons vlekkeloos.
(Channel 13 gekozen omdat die hier het minst 'druk' is)
Bekijk origineelDe ene heeft een perfecte constante verbinding op 5Ghz.
De andere heeft 3 min. verbinding op 2.4Ghz en daarna niet meer. Blijft proberen maar zonder succes.
Ik heb nu onderstaande instellingen in de Experia gezet en werkt nu op beide telefoons vlekkeloos.
(Channel 13 gekozen omdat die hier het minst 'druk' is)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.