Beantwoord

Schade aan muur doorglasvezel monteur

  • 28 November 2019
  • 2 reacties
  • 310 keer bekeken

Goedenavond,

Afgelopen vrijdag, 22 november 2019 heeft een monteur van KPN langs gekomen om het Glasvezelaansluitpunt in ons woning te installeren. De monteur heeft dan een - net geïsoleerd - muur beschadigd (zie de foto). Hij zei tegen ons dat hij de schade zelf gaat melden en vervolgens zal worden gerepareerd. Tot nu toe hebben we niets gehoord! Wanneer wordt ons muur gerepareerd? 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 November 2019, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Josuf! Goed dat je dit hier komt melden. Ik zou verwachten dat er dan inderdaad al wel contact met je opgenomen zou zijn. Ik heb even gekeken aan de hand van de adresgegevens in je profiel en ik vind daarop geen abonnement bij ons? Klopt het dat het hier dan ook gaat om alleen de aansluiting van het glaspunt, en geen abonnement? Zo ja, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met KPN NetwerkNL aangezien zij dit dan aangelegd hebben, en ook degenen zijn die dit moeten herstellen. 

Beste Erik,

Bedankt voor je reactie. 

Ja, dat Klopt. Het gaat alleen om de aansluiting van het glaspunt. Ik heb zojuist contact opgenomen met KPN NetwerkNL. Ik wacht even af op hun antwoord. Nogmaals bedankt voor je hulp!