Vraag

Schadevergoeding vanwege anderhalf jaar storingen

  • 21 March 2023
  • 9 reacties
  • 180 keer bekeken

Goede middag,

Sinds juni 2021 hebben we van tijd tot tijd storing. Inmiddels zijn we 1½ jaar verder..

Meerdere monteurs langs geweest met de mooiste verhalen ( vraag maar aan Daniel) 

Hoe gaan we om met de bagger snelheid van de afgelopen tijd max 10 Mb i.p.v het abonnement 48 mb 

Kosten gemaakt elektricien € 435,--   voor aanpassing bekabeling e.d. echter geen resultaat.

Nu blijkt dat er een koper kabel storing was en een kapotte connector o.i.d. 

Volgens mij is het niet nodig om alle contact momenten van de afgelopen 1½ jaar op te noemen.

Graag een serieuze reactie.

W v d Dool


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat klinkt alsof er een aantal zaken bijzonder stroef zijn verlopen en dat is natuurlijk erg spijtig. Laten we beginnen met het belangrijkste: werken alle diensten nu wel goed en is de snelheid weer op peil inmiddels?

Goede morgen,

Volgens mij niet want nog steeds is er een download van ca 10 - 15 Mbps.

Hoe gaan we e.e.a. oplossen???

Reputatie 7
Badge +13

Dan lijkt het mij wijsheid dat dit eerst getackeld gaat worden. Hoe meet je deze snelheid dan? Bekabeld of draadloos? Je kan dan toch het beste even bellen met 0800-0402. Dan meten mijn collega's dat voor je door en zal er een storingsmelding worden aangemaakt.

Sorry, gaan we nu weer beginnen??? We zijn nu al maanden bezig en ik wordt weer terug gestuurd!!!

No Way!!!

Volgens mij moeten jullie het zelf serieus op gaan pakken!

Er zijn ook andere wegen om dit probleem aan de klok te hangen, maar dat lijkt me toch niet de bedoeling, of wel ???

Badge +19

Maar waarom ben je niet overgestapt als het allemaal zo dramatisch is? Je gaat toch niet twee jaar lopen tobben?!

Reputatie 7
Badge +13

@Wim3br Er zijn altijd manieren om zaken aan te kaarten Wim. Maar het wegnemen van de oorzaak van je klachten lijkt me dan toch de basis. Een storingsanalyse verloopt nu eenmaal makkelijker één op één telefonisch. Op onze kennisbank staan ook tips voor het nalopen van je verbinding. 

 

Edit: @Wim3br Ik heb je PB beantwoord! 

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor het invullen van je profiel Wim. Ik zie dat dit inderdaad al een behoorlijke tijd speelt en dat er op 7 maart een storingsmelding is aangemaakt die nog steeds openstaat. Er zijn meerdere monteurs geweest die met metingen en een omzetting in de centrale de snelheid hebben proberen te verhogen maar dat heeft dus helaas nog geen effect gehad. De melding staat nog steeds open, sta je ook nog in contact met mijn collega's van de technische dienst anders geef ik door dat er opnieuw contact met je gezocht moet worden.

Ik zou het op prijs stellen als er duidelijkheid wordt gegeven. Het schijnt aan de koperdraden te liggen.

Hoe kunnen we de schade afhandelen??

Reputatie 7
Badge +13

Ik begrijp volkomen dat je daar duidelijkheid over wil hebben Wim. Ik heb een toelichting gemaakt op de openstaande storingsmelding met het verzoek om contact op te nemen zodat er duidelijkheid komt over de te behalen snelheid op de lijn. Wat betreft de schade zou je dat verder kunnen toelichten? Heb je de aanpassingen gedaan op eigen initiatief of was dat op advies van KPN? Ik denk dat het sowieso wijsheid is om even de reactie van de Technische Dienst af te wachten voordat we verdere stappen gaan zetten.