Vraag

Service tool bekabeld internet werkt niet

  • 30 December 2019
  • 8 reacties
  • 291 keer bekeken

Dag,

Het/de Servicetool traag bekabeld internet doet het al dagen niet. Steeds krijg ik de melding:

‘Door een technische storing kunnen wij u helaas nu niet verder helpen, probeer het op een later tijdstip nogmaals.’

Wordt deze storing binnenkort opgelost?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Welke problemen heb je met de verbinding? Welke snelheid haal je bekabeld en welke snelheid zou je moeten halen?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Basalt, welkom! Bij mij lijkt hij het wel te doen op dit moment, kan je het nog eens checken? Ik heb ook benieuwd wat er met je internet aan de hand is. Deze is dus traag, neem ik aan? Kan je de vragen van Joep beantwoorden? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik meteen met je meekijken. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik hoop dat je er uitgekomen bent. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden. 

Dag Joep en Marcia, Helaas geeft de website nog altijd dezelfde foutmelding bij de Servicetool. Ik heb Internet+Bellen Glasvezel Instap, snelheid is niet (meer) te vinden op de website van KPN maar volgens andere fora moet deze 40 Mbit/s zijn. Internet doet het trouwens vandaag weer redelijk. Ik snap het alleen niet dat de website van de Servicetool nog steeds een foutmelding geeft.

Badge +19

Welke snelheid haal je bekabeld?

Waar moet ik dat vinden? Volgens het Netwerkcentrum in Configuratiescherm is de snelheid 100,0 Mbps. Bedoel je dat?

Badge +19

Hier kan je de snelheid meten https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Reputatie 7
Badge +30

Zou je naast de speedtest van het linkje van Joep ook je forumprofiel aan willen vullen met eerder gevraagde gegevens? Dan kijk ik aan onze kant ook eens naar de lijn. Welke Experia Box heb je momenteel?