Beantwoord

Serviceactivering

  • 26 November 2020
  • 16 reacties
  • 161 keer bekeken

Hallo, ik wil weten wanneer u mijn internetpakket voor thuis activeert?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 December 2020, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Aleksander Westphal, goede vraag! Ik heb jouw gegevens bekeken en zie dat er nog laswerk verricht moet worden. Dat stond voor eergisteren gepland maar is, voor mij onduidelijk waarom, niet uitgevoerd. We houden in de gaten wanneer dit wel plaats gaat vinden, maar ik heb helaas geen idee wanneer je abonnement actief gaat worden.

Hallo Marcia.  Je hebt een slechte communicatie in het bedrijf - het laswerk stond gepland op 24 november, maar het was ongeveer 10 dagen eerder gedaan en nu gaat het erom dat KPN mijn pakket activeert.  Kunt u het alsjeblieft laten gebeuren?

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek dit zeg :-(. Ik zie dat er inmiddels contact geweest is, klopt dat? Er komt morgen tussen 8 en 10 uur een monteur. Wil je nog even laten weten of het daarmee opgelost is?

Het is ook allemaal vreemd voor mij, ook voor KPN - ik heb het internetpakket op 30 augustus besteld, en het is vandaag 26 november en ik heb nog steeds geen internet.  Zoals ik al eerder schreef, was er al iemand die de link buiten aan het lassen was, en ondertussen belde iemand van KPN mij en we spraken af ​​dat de installateur morgen het werk in huis zou doen.  Ik moest ermee akkoord gaan, omdat ik het zelf niet kan - KPN zegt dat mijn pakket is geactiveerd, ik volg de instructies en het "internet" -lampje op de router knippert continu en moet continu groen branden.  Ik hoop dat de installateur het morgen zal doen, bovendien zal hij mijn super wifi punten voor mij configureren, de internetsnelheid meten en dat deze dienst gratis zal zijn, zoals je schrijft op je website op internet

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Aleksander Westphal 
Het internet lampje knippert als hij data verwerkt dus dat is een goed teken.
Branden er geen rode lampjes?
Dan zou het internet moeten werken, in elk geval bekabeld zou het moeten werken.

 

Bedankt voor de informatie, het is erg belangrijk voor mij.  Vandaag de monteur geweest en alles geïnstalleerd.  Het internet werkt maar heel langzaam - de snelheid is 3,7 mb en in het pakket dat ik heb gekocht is de maximale snelheid 50 mb.  De installateur zei dat de internetsnelheid later zal toenemen, maar hij weet niet wanneer.  Ik zou graag willen weten waar het van afhangt?  Misschien moet ik KPN informeren en dan doen ze iets?  Laat het me alsjeblieft weten

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Aleksander Westphal 
Welke snelheid staat hier dat er op jouw adres mogelijk is?
Plaats even een screendump zonder je privé gegevens hier

*admin: privégegevens verwijderd

Reputatie 7
Badge +21

Nou dat is bedroevend @Aleksander Westphal 
Maar er is een lichtpuntje, er is sneller internet buitengebied 4G beschikbaar.
Het kan ook nog zijn dat het laswerk waar @Marcia_ over sprak nog niet gebeurd is en dat je snelheid dan omhoog gaat, want deze staat dus nu op 0Mb en daar schiet je niets mee op.
@Marcia_  of een andere KPN-medewerker pakt dit topic spoedig weer op en kan je vast verder helpen,

Ik hoop dat het heel snel zal gebeuren.  Bedankt voor je interesse in mijn probleem en voor je hulp

Reputatie 7
Badge +30

Dit is flink waardeloos! Ik zie dat het internet an sich inderdaad amper beschikbaar is. Wel zou je inderdaad Sneller Internet Buitengebied aan moeten kunnen vragen, zodat je alsnog via 4G kunt internetten met je vaste lijn. Alleen lukt mij dat ook niet. Ik zal uit zoeken hoe ik dit alsnog geregeld krijg, maar ik zie ook dat het 4G bereik op het betreffende adres niet optimaal is. Dus ik weet niet in hoeverre dat echt een goede optie is. Klopt het dat dit een soort vakantiepark is? Kan er vanuit het park niets geregeld worden qua internet?

Witam ponownie, Marcia. Teraz na zmianę; Mieszkam w dawnym parku wakacyjnym, nikt nie zarządza tym miejscem, ale to, gdzie mieszkam, tak naprawdę nie ma znaczenia, prawda? Jak już wspomniałem, pakiet internetowy zamówiłem 30 sierpnia 2020 r., Dziś jest 30 listopada i nie mam jeszcze internetu w domu. Jako pracownik KPN potrzebne wyniki wyników i informacji, uwag, że to dziwna sytuacja. Przede wszystkim chciałbym się od Was dowiedzieć się, dlaczego przy wykonanym aktywnym kablu miedzianym i podłączonym działającym routerze nie mam w domu internetu. Po, chcę poznać dokładną datę drugie usługi, czyli KPN, w którym dniu wyślesz mi internet. Po trzecie, chcę wiedzieć, jakie kroki podejmie KPN, aby zrekompensować mi czekanie 3 miesiące w Internecie. Mijn geduld is op, ik ben erg boos op je

Hallo @Marcia_  en @Aleksander Westphal hieronder de vertaling via Google translate:

Nogmaals hallo, Marcia. Nu voor de verandering; Ik woon op een voormalig vakantiepark, niemand beheert de plek, maar waar ik woon maakt eigenlijk niet uit, toch? Zoals ik al zei heb ik het internetpakket besteld op 30 augustus 2020, vandaag is het 30 november en heb ik thuis nog geen internet. Als medewerker van KPN had ik resultaten en informatie nodig, merk op dat dit een vreemde situatie was. Allereerst zou ik graag van u willen weten waarom ik, met een actieve koperen kabel en een werkende router aangesloten, thuis geen internet heb. Daarna wil ik de exacte datum weten van de tweede dienst, KPN, op welke dag je mij internet stuurt. Ten derde wil ik weten welke stappen KPN zal ondernemen om mij te compenseren voor het wachten op 3 maanden op internet.

Reputatie 7
Badge +30

Ik wil je wel verzoeken om in het Nederlands of Engels te communiceren, @Aleksander Westphal. Ik doe echt m'n best voor je. Inmiddels heb ik begrepen dat, omdat er 0 Mbit/s op jouw adres beschikbaar staat, ik het Sneller Internet Buitengebied zelf niet aan kan vragen. Een collega is er nu mee bezig dit alsnog in orde te maken. Ik weet niet waarom het internet zo langzaam is op jouw adres. Vermoedelijk heeft dit te maken met de afstand tot de centrale. Mijn collega heeft aangegeven er deze week op terug te komen. Dat is de termijn die ik je kan geven. Verder kan ik je zeker tegemoet komen in de kosten die je vanaf nu maakt totdat Sneller internet buitengebied aangesloten is op jouw adres. Over de periode voordat je aangesloten maakt, heb je bij ons geen kosten gemaakt. Daarin kan ik geen compensatie bieden helaas. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb nog geen bevestiging dat ik het voor je aan kan vragen, @Aleksander Westphal.. Daarom ben ik er opnieuw voor je achteraan gegaan. Zodra ik inhoudelijk meer informatie heb, laat ik het weten!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb Sneller internet buitengebied inmiddels aan kunnen vragen voor je, @Aleksander Westphal. Binnen enkele dagen ontvang je het 4G-modem thuis. Wil je nog even laten weten of alles dan inderdaad beter werkt?